Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Mitt lille troll er 3 mndr nå, og griper bevisst etter objekter som deretter føres rett i munnen Han har gjort dette lenge, og han har god kontroll. Moro å se på, jeg kan sitte lenge å bare rekke ting til ham, og han tar imot og smaker på Anonymous poster hash: 06b89...4c5
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Jenta mi på 2,5 mnd gjør ikke det.. Hun er i det hele ikke så veldig interessert i leker. Jeg vet at hun kan da, for hun har strukket seg etter og grepet tak i den ene leken på babygymen flere ganger, men det var kun da den var helt ny, nå er hun ikke interessert lengre.. Er det noe feil med jenta mi, evt har du noen råd til hvordan jeg kan få henne til å bli interessert i leker? Anonymous poster hash: cec31...968
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #3 Skrevet 26. mars 2014 Minste på litt over 2 mnd prøver og prøver men får ikke til. Anonymous poster hash: e0d24...d13
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Min begynte da han var 3,5 mnd. Anonymous poster hash: fa8d5...730
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #6 Skrevet 26. mars 2014 Jenta mi på 2,5 mnd gjør ikke det.. Hun er i det hele ikke så veldig interessert i leker. Jeg vet at hun kan da, for hun har strukket seg etter og grepet tak i den ene leken på babygymen flere ganger, men det var kun da den var helt ny, nå er hun ikke interessert lengre.. Er det noe feil med jenta mi, evt har du noen råd til hvordan jeg kan få henne til å bli interessert i leker? Anonymous poster hash: cec31...968 Klare farger, lyder og god tekstur ^^ Gjerne leker som knitrer når man griper dem eller som piper. Bytt ut lekene på rundtur slik at det er noe "nytt" å se på heng de lavt så det er lett å nå dem. Anonymous poster hash: 06b89...4c5
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #7 Skrevet 26. mars 2014 Husker ikke nøyaktig, men han hadde iallefall stålkontroll ved 3 mnd alder. Anonymous poster hash: 23f66...01d
☆☆☆ Skrevet 26. mars 2014 #8 Skrevet 26. mars 2014 Ca 3 mnd med begge (fritt etter ein elendig hukommelse).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå