Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Vi skal til Danmark i påsken (blir ikke fjellet pga sen påske) og tenkte oss til syden i høstferien (for å slippe den voldsomme varmen midt på sommeren). Fordi vi allerede skal på to turer i år, synes mannen vi kan være hjemme i sommerferien. MEN..., jeg blir rastløs bare tanken på tre uker hvor vi bare er hjemme! Ja, vi kan dra på dagsturer, men likevel... Jeg elsker å farte rundt! Og tre uker hjemme er rett og slett kjedelig... Så jeg trenger gode tips til hva vi kan gjøre som mannen bare ikke kan si nei til! Anonymous poster hash: 36901...d9c
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Kommer jo litt an på hvor dere bor, men hva med å for eksempel sykle til ett fint sted, og bo i telt? Suksess hvert år i vår familie hvertfall .. Hvor gamle er barnet/ barna? Anonymous poster hash: 944c6...a26
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #3 Skrevet 26. mars 2014 Da synes jeg dere skal bruke tiden på å gjøre dere kjent med nabolaget. Det må være veldig trist hvis man bor sånn til at tre uker ferie hjemme bare er kjedelig. Anonymous poster hash: 61b98...6d5
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Så grusomt at en ikke klarer slappe av noen uker hjemme da:/ Hva med å låne en hytte? Låne av venner f.eks? En uke ved sjøen hadde jo vært flott. Vi er bestandig hjemme på sommeren, vi reiser på turer ellers. Elsker bare slappe av, ha sene kvelder, være oppe med barna å vente på midnattsola eller være på telttur/ fisketur og at det er lyst hele natta. Jeg bor altså i nord;-) Har feriehus 1 time unna her vi bor da så deler på å være der og hjemme. Anonymous poster hash: e9990...fe7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå