Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Jeg trenger telefontips! Jeg har en gammel enkel telefon og er nødt til å få meg en ny. Følgende kriterier: - Tele2 abonnement - Så billig som mulig - Ikke for komplisert og høyteknologisk, men bør være av nyere modell. - Solid, må tåle å dette i bakken noen ganger... (jeg er en kløne) Hva skal jeg velge? Noen tips? Anonymous poster hash: c85a8...260
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 CAT (catterpillar) sin nye modell. Har ikke prøvd den selv, men den skal vist være veldig god og tåle en støyt. Styr ihvertfall unna Iphone og Samsung om den skal tåle litt knall og fall, kan risikere at den er knust allerede innen 1 uke Anonymous poster hash: 209cd...2bf
HvittHus Skrevet 26. mars 2014 #3 Skrevet 26. mars 2014 Samsung xcover2. Tåler ekstremt mye og koster ikke det hvite ut av øynene. Kjøper du den her:http://www.siba.no/product/13004038/galaxy-xcover-2-gt-s7710-st-v-og-vanntett koster den kun 1779 uten abonnement, og du kan dermed sette tele2 kortet ditt rett inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå