Gå til innhold

Må bare dele ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde oppkjøring idag og besto :) vært redd for å ta lappen i mange år og utsatt og utsatt :) såååå lykkelig!!!!

Anonymous poster hash: eea06...05d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!!! Gratulerer!!! :D

Anonymous poster hash: 9fd1c...28b
Skrevet

Gratulerer!!!! Stor dag!! :) Så deilig å ha den og hvertfall digg når en har utsatt det og kanskje gruet seg litt! Gratulerer igjen :)

Anonymous poster hash: 113ff...0dd
Skrevet

Gratulerer, jeg kjørte selv opp i en alder av 29, hadde tre barn, bodde på bygda og måtte ta buss uansett hva vi skulle, mannen var mer borte enn hjemme. Livet mitt er delt opp i " før og etter lappen", snart 6 år sia jeg kjørte opp.

Nyt det og kjør pent! Jeg kan nesten ikke forstå hvordan jeg klarte meg uten alle de årene, tok jo hele dagen nesten å gjøre et par ærend.

Skrevet

Tusen takk :) er i midten av tredveåra og med to små og med en mann som er litt borte så var et must. Men vært en gigantisk ting for meg i årevis . Utsatt og utsatt og vært redd pga en påkjørsel som tenåring. Endelig endelig :)

Skrevet

Gratulerer! :D jeg har min første kjøretime i neste uke, og jeg gruer meg veldig!

Skrevet

Det kommer til å gå fint. Tro meg :) men ... Jeg kjenner følelsen.

Skrevet

Gratulerer!! :D

Kjørte selv opp i fjor etter å ha utsatt og utsatt i mange år. Men med 3 barn og fylt 30 var det nesten bare å hoppe i det, og nå skjønner jeg ikke hvorfor jeg utsatte det i alle disse åra ;) Men husker jeg var nervevrak da jeg satte meg bak rattet første gangen, og den fantastiske følelsen nesten 3 mnd senere når jeg sto der med lappen i hånda :D

Så masse gratulerer igjen, det blir mye enklere og lettere nå :)

Skrevet

Gratulerer :)

Kjenner følelsen godt.

Var 30 da jeg kjørte opp, så sent ute jeg også. Med mann, barn pg hus på landet med dårlig bussforbindelse var det et virkelig must. Er snart 3 år siden, men fortsatt kan jeg nesten ikke tro det :)

Anonymous poster hash: f39e0...8d5

Gjest Beatrix Potter
Skrevet

GRATULERER!!!!! Selv har jeg ikke baller nok enda til å tørre å ta den, bare utsetter og utsetter det :)
Er jo mye vanskelige å ta lappen den dag i dag enn for 20-30 år sia!
Er lovt til å dele slike store øyeblikk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...