Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Hadde jeg aldri klart! Hva lever dere av? Hvordan får dere jobb? Det kan ikke være mange som ansetter noen uten utdanning? Anonymous poster hash: f094e...2bb
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Jeg jobber med regnskap i et advokatfirma. Sjarm og street smart;) Anonymous poster hash: bdf9d...e7a
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #3 Skrevet 26. mars 2014 Tja, jeg har kun videregående. Jeg jobber som leder, og har ansvaret for ca 150 ansatte. Men jeg har jobbet mye og knallhardt for det, og det er ikke noe jeg ville ha anbefalt mine egne barn. De skal ta utdannelse, og ferdig med det. Så det er mulig, og jeg er en attraktiv person på arbeidsmarkedet. Men det har kostet mange år med 50-60 timer jobb i uken, starte nederst, og måtte bevise mer gjennom arbeidsinnsats... Anonymous poster hash: edd8b...8b0
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Driver eget firma. Men skal faktisk fullføre utdannelsen min nå. Har planer om å drive firmaet enda noen år, men er greit å ha en utdannelse uansett. Jeg innehar nok mye kunnskap som 3 år på videregående ikke kan lære deg. Så jeg ser absolutt ikke noe negativt ved det. Har selvsagt kostet endel, både tid og penger, men det har vært verdt det. Uansett aldri for sent å få seg en utdannelse Anonymous poster hash: 9a41a...39b
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #5 Skrevet 26. mars 2014 Jeg har utdanning, men ikke jobb... Anonymous poster hash: 29b4e...786