Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Eller er man bare så vant med baby da? Anonymous poster hash: 3ee99...f6f
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Like forelsket! Anonymous poster hash: 30c25...1f6
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #3 Skrevet 26. mars 2014 Ja like forelsket eller mer. Veien inn til morshjertet er åpent og det vokser for hvert barn. Anonymous poster hash: 36a77...5fe
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Uten tvil! Anonymous poster hash: 16b84...48b
Kanutten83 Skrevet 26. mars 2014 #6 Skrevet 26. mars 2014 Å ja! Var litt bekymret for det da jeg gikk gravid, men det var jeg da jeg gikk med nr 2 også, og det var en unødig bekymring Morskjærligheten kom kanskje ikke umiddelbart etter fødsel, men jeg har blitt like forelsket og elsker alle 3 like mye Det er det som er så fint med hjertet, det rommer bare mer og mer kjærlighet jo fler barn man får
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #7 Skrevet 26. mars 2014 Så godt å høre!! Jeg blir så glad av disse svarene. Med nr en fikk jeg litt fødselsdepresjon pga jeg ble mye syk med gallestein og operasjon og brystbetennelser ++. Med nr to var det slik glede og jeg nøt omtrent hvert sekund med han og permisjonstiden. Er redd dette ikke kan oppleves en gang til, men det var noen oppløftende svar her da!!:-) HI Anonymous poster hash: c93b1...5e9
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #8 Skrevet 26. mars 2014 Ja! Mer nesten, fordi det er siste "baby". Anonymous poster hash: c94dc...85d
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #10 Skrevet 26. mars 2014 Får frysninger av å lese jeg:-)😍😍 hi Anonymous poster hash: c93b1...5e9
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #11 Skrevet 26. mars 2014 Helt klart Og nr fire som kom helt uinnvitert ble også hele familiens lille gull, ingen grenser for hvor stort et morshjerte kan bli tror jeg.. Anonymous poster hash: d9810...30d
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #12 Skrevet 26. mars 2014 Ja, jeg følte det gikk lettere også. Med førstemann tok det lang tid før morsfølelsen kom på plass. Jeg var utslitt og alt var nytt og uvant. Med nr. 2 gikk det bedre og med nr.3 var alt fantastisk fra starten. Jeg var mer sikker på meg selv i rollen som mamma, og brukte energien på å nyte tiden sammen med babyen . Anonymous poster hash: 63ca1...a7f
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #13 Skrevet 26. mars 2014 Selvsagt! Man blir glad i alle barna man får, men du er inne på noe. Jeg gikk lei av babyer med nr. 3, og med nr. 4 var jeg bare sjeleglad da snuppa var tidlig ute motorisk slik at jeg følte jeg slapp unna litt babytid der Altså, jeg var like glad i dem som babyer og koste masse med dem, men det er begrenset hvor spennene det er når man har gjort det noen ganger før. Men så liker jeg ikke babyer så godt i utgangspunktet da, har alltid likt store barn og tenåringer best Anonymous poster hash: 8fb9e...01d
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #14 Skrevet 27. mars 2014 Ååh er så godt å høre 😍😍 Anonymous poster hash: c93b1...5e9
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #16 Skrevet 27. mars 2014 Eller er man bare så vant med baby da? Anonymous poster hash: 3ee99...f6f Å ja. Like forelska. I tillegg nøyt jeg babytiden mer fordi jeg vet hvor fort det går og at det kanskje blir siste gangen. Bare å glede seg! Anonymous poster hash: 3ad72...5b9
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 27. mars 2014 #17 Skrevet 27. mars 2014 Enda mer, synes jeg! Da er man liksom så vant til alt at man ikke bekymrer seg for å gjøre noe galt, at man slipper forelskelsen helt til! :-) Nr 4 også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå