Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Kjøpte Mokki solbriller på apoteket, var svindyre (250kr eller noe, for babysolbriller), og nå faller den ene siden av strikken ut. Det er strikk bak, og én liten tupp på hver ende av strikken, som skal sitte fast i solbrillen. Den ene faller ut HELE tiden... Er et vanlig? Dårlig kvalitet?.. Kan jeg få nye? Anonymous poster hash: 9ec6f...8c6
Mathias92 Skrevet 1. mai 2020 #2 Skrevet 1. mai 2020 Jeg hadde samme problem, men da jeg tok kontakt fikk jeg en ny solbrille i posten. Det var visstnok en feilproduksjon de hadde rettet opp i. Var veldig imponert over kundeservicen jeg fikk i hvertfal og det var ikke noe feil med de neste brillene jeg fikk!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #3 Skrevet 1. mai 2020 33 minutter siden, Mathias92 skrev: Jeg hadde samme problem, men da jeg tok kontakt fikk jeg en ny solbrille i posten. Det var visstnok en feilproduksjon de hadde rettet opp i. Var veldig imponert over kundeservicen jeg fikk i hvertfal og det var ikke noe feil med de neste brillene jeg fikk! Kanskje det skyldtes at HI hadde reklamert for sine...i 2014? Anonymkode: d9f5f...c00
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #4 Skrevet 1. mai 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kanskje det skyldtes at HI hadde reklamert for sine...i 2014? Anonymkode: d9f5f...c00 Forskjell på å reklamere for og å reklamere på. Anonymkode: b944d...98f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå