Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Har en gammel nydelig håndlaget seng. Skikkelig prinsesseseng, med utskjæringer osv. Men den trenger å pusses å males, for det er flere merker i den og maling har flasset flere steder. Får med nattbord og madrass også. Er utskjæringer på nattbordet, men det hører ikke til. En kollega skal hente sengen, men jeg er nesten litt redd hun ikke skal tørre å si nei om hun ikke vil betale den prisen for den likevel. Den trenger jo stell, det har jeg sagt, men hun virket så ivrig. Anonymous poster hash: 36d2d...d45
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Har du sagt at prisen er 1000 kroner og hun er villig til å betale det så er det greit:-) Om hun ikke tør å si nei så er det hennes problem. Gi henne tid til å se over sengen slik at hun er helt sikker når hun kjøper den. Det er vanskelig for meg å si om sengen er verdt 1000 kr uten å ha sett den, men den er jo verdt det hun noen er villig til å betale tenker jeg. Anonymous poster hash: e21e5...d35
Kyllingbein Skrevet 26. mars 2014 #3 Skrevet 26. mars 2014 Synes godt du kan ta 1000kr for den ut fra det du skriver. Har den et godt potensiale er den verdt det. Dessuten har du jo sagt den trenger oppussing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå