Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Jeg begynte å grine da jeg ble oppsagt i dag. Klarte ikke å slutte. Leder og nesteleder ble litt satt ut tror jeg. Er det en normal reaksjon? Dette hadde altså ikke noe å gjøre med meg, men de måtte nedbemanne pågrunn av økonomi. Flere har mistet jobben.. Anonymous poster hash: 5db65...390
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Tror ikke det er SÅ rart... Tipper jeg hadde begynt å grine selv. Var det helt uventet? Lykke til med jobbsøking Anonymous poster hash: a6f66...c2b
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #3 Skrevet 26. mars 2014 Jeg begynte å grine da jeg ble oppsagt i dag. Klarte ikke å slutte. Leder og nesteleder ble litt satt ut tror jeg. Er det en normal reaksjon? Dette hadde altså ikke noe å gjøre med meg, men de måtte nedbemanne pågrunn av økonomi. Flere har mistet jobben.. Anonymous poster hash: 5db65...390 Noen regaerer sånn. Normalt at det kommer en reaksjon på det. Det forrandrer jo hele din økonomiske situasjon også. Anonymous poster hash: b6a0d...95e
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Takk for svar dere Vi fikk litt informasjon forrige måned om nedbemanning, men trodde ikke det kom så raskt. Nå er jeg kommer hjem og føler jeg har møtt veggen Anonymous poster hash: 5db65...390
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå