Gå til innhold

Er mannen til stede når man syr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg antar man syr rett etter morkaka kommer ut, har man barnet på brystet sitt eller er det tatt vekk når man syr?

Anonymous poster hash: eb822...4d7
Videoannonse
Annonse
Gjest cd0da
Skrevet

Tror det er normalen. Hr måtte jeg ha et par pyntesting, men mannen min var på intensiven med ungen da og kom ned å henta meg når jeg var ferdig å sy og tok meg opp til barnet

Skrevet

Ja, han var i alle fall tilstede da jeg måtte sy. Var fort gjort da. Vi var opptatt med ungen uansett.

Anonymous poster hash: d65d5...f1e
Skrevet

Mannen var til stede ja. Jeg hadde ungen på brystet mens jordmora sydde et par pyntesting.

Anonymous poster hash: 1188e...fa4

Skrevet

Han var tilstades heile tida, det tok 1 1/2 time å sy.

Skrevet

Jeg hadde babyen på brystet mens de sydde (tok 3 kvarter). Mannen gikk litt ut og inn av rommet, tok litt telefoner osv. Han angrer ikke på at han var med på fødselen, men han angrer på at han uheldigvis kikka mens de sydde ;)

Anonymous poster hash: b1348...cfd
Skrevet

Tror det er det vanlige, men dersom du er ukomfortabel med det, har du rett til å si at du ønsker å være alene. Du har faktisk de samme rettighetene under en fødsel som under andre sykehusinnleggelser, og du kan kreve  å få være alene med helsepersonalet.

Anonymous poster hash: 280e3...648
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Med nummer 1 var han ute og ringte familien, med nummer 2 var han med, så vidt jeg kan huske. Tror ikke det hadde spilt noen rolle for min del. Med nummer 1 var jeg veldig opptatt av at han ikke skulle se der nede under fødselen, men han klarte ikke å dy seg. Med nummer 2 brydde jeg meg ikke, for da visste vi begge at han taklet det og at ting ville bli normalt igjen der uansett ;)

Skrevet

Nå sydde jeg kun med første, og da bare et pyntesting, men ja, mannen var der. 

Men han så  jo ikke det, han var opptatt med ungen- oppe ved hodeenden min.

Skrevet

Jeg sydde i en times tid. Mannen var der med meg og babyen. Vi var opptatt med å beundre nurket, pupping og kos.

Anonymous poster hash: 6975d...7cc

Skrevet

Ja han var der mens de sydde.

Tok litt over 1 time og han koste seg med datteren vår :)

Anonymous poster hash: ea16a...fa8

Skrevet

Ja. Jordmoren var veldig diskret, la dyna godt over.

Skrevet

han hadde babyen mens de sydde igjen noen rifter. :) Vi var så opptatt av det nye vidunderet begge to, så ingen av oss enset syingen. Jeg kjente ingenting mens de sydde, syntes det var kjempe rart, det verste var faktisk den bedøvende sprayen!!!!!

Skrevet

Hehe, etter alt blodet, gørret og å se underlivet presse ut en melon tror jeg ikke han brydde seg over å se om jeg ble sydd eller ikke. 

Husker faktisk ikke helt hvor han var, tror han stod ved siden av meg og koste på frøkna. 

Skrevet

Min var der når de sydde. Skulle bare sy noen pyntesting. Hun som sydde var alene, og da bedøvelsen så smått begynte å gå ut spurte jeg om mer. Hun rakk ikke bort og satt såklart med henda fulle. Så mannen måtte gå rundt åstedet for å hente sprayen med bedøvelse og spraye på mer bedøvelse. Han var så konsentrert på å spraye riktig at jeg tror ikke han tenkte over hva han sto å studerte, nen han vil helst ikkr minnes på det:p

Anonymous poster hash: e546f...162

Skrevet

Nei, jeg ble sendt på operasjonsstua for å sy, revnet masse fremover. Mannen ble plassert alene med babyen på et rom i to timer, ingen kom og spurte hvordan det gikk eller om han følte seg komfortabel. Stakkars mann, pangstart som pappa ihvertfall ;) 

Skrevet

Jeg ble sydd på føderommet. Mannen var tilstede og satt på en stol ved siden av meg. Han holdt babyen mens jeg ble sydd.

Anonymous poster hash: 2dbbb...9f6

Skrevet

Jeg måtte på operasjonsbordet for å sy og måtte ligge en god stund på oppvåkning å vente på at spinalbedøvelsen skulle gå ut. Så mannen min hadde babyen på brystet til han fikk beskjed om at han kunne trille med seg baby opp til meg.

Anonymous poster hash: d110a...dc9
Skrevet

Ja! Han satt i en stol 2-3 meter unna, med ungen på brystet. Sjenerte mannen turte å ta av seg skjorta og ha ungen på brystet :D

Jeg satt i en spesialdesignet stol, med beina til hver side, og sydde. Tok kanskje 30-60 minutter, men det var sting som ble sydd kun for estetikkens skyld,

Anonymous poster hash: 99901...28b

Skrevet

Jeg sydde to sting med førstemann,og da var mannen til stedet. 

Anonymous poster hash: d8fb4...154
Skrevet

Samboer satt i en stol ved vinduet og holdt barnet mens jeg ble sydd.

Skrevet

Ja han var der. Vi var så opptatt med babyen som lå på brystet mitt at vi ikke kunne brydd oss mindre begge 2.

Skrevet

Ja, han var tilstede alle tre gangene. Men han så ingenting, han satt på en stol ved siden av hodet/overkroppen min og vi var veldig opptatt av babyen og ikke hva som skjedde "nedi der".

Anonymous poster hash: 94955...b8d
Skrevet

Han koste med babyen i en seng ved siden av meg. Jeg var så sliten at jeg heller ville se de to kose seg, redd for å holde babyen når jeg var så sliten. Så han fikk trilla en seng ved siden av meg og jeg tittet på de to mens jeg ble sydd. Totalruptur så det ble sydd lydd. Tror ikke han registrerte hva som foregikk med meg faktisk.

Andre gang fikk han også holde ungene. Jeg fikk ungen opp til brystet, men syns det var koselig å se de første gangen så syns han fikk lov til dette denne gangen også mens jeg fikk noen pyntesting og kommet litt til hektene.

Anonymous poster hash: 4c98f...ee1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...