Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Jeg skrev en tråd om at jeg har gått ned mye, men kroppen er kvapsete og fæl. Ble rådet til PT og 30 days sherd. Kan noen forklare meg hva dette med 30 days går ut på? Er det noe som man skal gjøre i 30 dager? Og PT, kan man si til en PT at jeg har problem med fett og valker på ryggen. Og jeg har så enorme lår, og så kan han skreddersy noe til meg? Vil ikke en PT si, nei nei, vi skal trene heeeele kroppen.? Jeg er heilt ærlig redd for sånnd er muskelbygging, for jeg er livredd for å bli større i cm, og kg, hodet er jo så opphengt i å bli smalere og lettere. Men en PT altså, kan han gi meg spesielle tips, andre rygg øvelser? For når jeg var på helsestudio så var det jo en 3-4 øvelser for ryggen, fordelt på 2 program, slik at det var 2 øvelser ene dagen og 3 neste dag..........og da tenker jeg, jaha, og det skal ta vekk valkene på ryggen? Gjorde jo ikke det før..... Har jeg rett og slett ikke hatt nok vekter da ? Anonymous poster hash: 44a34...d60
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Med mindre du trener tung styrketrening 2-3 timer for dagen 5-7 dager i uken vil du ikke bli større, men smalere og mer "fit". Og en trener har helt rett, du får best effekt av å trene hele kroppen, i og med at man ikke kan punktslanke seg. 30-days shred er genialt som start på trening. Du trener da intensivt i ca 23 minutter hver dag i 30 dager. Det er overraskende tungt og effektivt, jeg var veldig skeptisk i starten på hvor mye effekt en kunne få av så kort tid hver dag, men resultatet er imponerende. Anonymous poster hash: 7fc42...9df
yogajente Skrevet 26. mars 2014 #3 Skrevet 26. mars 2014 For å stramme opp kroppen må du løfte TUNGT, og nei du blir ikke beef av det, da må du isåfall jobbe hardt for det med mye trening, spise riktig osv. Dessuten er det ikke sikkert du kan bli beef uansett for mye du trener. Damer har ikke fra naturens side lett for å bygge muskler. Du blir sterkere ja, men som regel strammere, ikke større :-) PT kan hjelpe deg, du trenger innføring i rikige øvelser for deg, hjelp til teknikk og oppfølging. Ikke vær redd for vektene, det er de som kan hjelpe deg til den kroppen du vil ha. Du kan jogge og gjøre situps så mye du vil, men det er kun tung styrketrening som kan hjelpe deg å forme kroppen slik du vil ha den. Du må uansett trene hele kroppen, pubktslanking er umulig. 30 days har jeg ikke peiling på
Edelweis Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Om du er en pære (figur) og slanker deg vil du fortsatt være en pære. du vil bare bli en mindre pære. om du trener styrke kan du forme figuren din til å bli smekker
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #5 Skrevet 26. mars 2014 Jeg skrev en tråd om at jeg har gått ned mye, men kroppen er kvapsete og fæl. Ble rådet til PT og 30 days sherd. Kan noen forklare meg hva dette med 30 days går ut på? Er det noe som man skal gjøre i 30 dager? Og PT, kan man si til en PT at jeg har problem med fett og valker på ryggen. Og jeg har så enorme lår, og så kan han skreddersy noe til meg? Vil ikke en PT si, nei nei, vi skal trene heeeele kroppen.? Jeg er heilt ærlig redd for sånnd er muskelbygging, for jeg er livredd for å bli større i cm, og kg, hodet er jo så opphengt i å bli smalere og lettere. Men en PT altså, kan han gi meg spesielle tips, andre rygg øvelser? For når jeg var på helsestudio så var det jo en 3-4 øvelser for ryggen, fordelt på 2 program, slik at det var 2 øvelser ene dagen og 3 neste dag..........og da tenker jeg, jaha, og det skal ta vekk valkene på ryggen? Gjorde jo ikke det før..... Har jeg rett og slett ikke hatt nok vekter da ? Anonymous poster hash: 44a34...d60 Det går ikke an å trene bort fett fra ett bestemt sted. Da må det fettsuging til. Nå du trener feks ryggen med vekter så er det jo musklene dine som treneer, ikke fettet. Men når du trener så forbrenner du også fett, men da over hele kroppen. Ikke kun på den muskelen du trener. Du må ikke være redd for å blir bodybuilder. Det er en myte at man blir diger ved å trene styrke. kvinner må trene fryktelig mye og veldig hardt for å få store muskler og gjerne så er det noe ulovlig dop inne i bildet også. Jeg er sikker på at en pt er tingen for deg, da vil du lære mye om kroppen og om trening. Anonymous poster hash: 3d6f5...ca8
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #6 Skrevet 26. mars 2014 Er det 30 day shred du mener? Hvis det er det, så er dette et sirkelprogram med Jillian Michaels som du kan finne på YouTube. Her er det 3 nivåer som du bruker i 10 dager hver. Utstyret en bruker er en matte og noen lette håndvekter (1-2 kg) Hun har også flere andre programmer som ligger ute som fungerer. Det beste er at en ikke trenger gå ut av huset for å få en god trening. Anonymous poster hash: 2deb3...e37
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #7 Skrevet 26. mars 2014 Takker for gode råd. Anonymous poster hash: 44a34...d60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå