Gå til innhold

Har ei på 9 uker, veid henne hver uke.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger kun 150- 160 gram per uke. Fullammes. Holder det, eller bør jeg gi litt mme også? Veide 3400 ved fødsel, gikk ned til 3050 på barsel...

Anonymous poster hash: 0e48e...9a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Di sa til meg at det var normalt å legge på seg mellom 50-300 så 150 er jo midt mellom så vil si det er absolutt nok :)

Anonymous poster hash: 65a57...ba5

Skrevet

Syns d høres flott ut jeg. Så lenge hun er fornøyd ellers, så får hun vel nok mat tenker jeg.

Skrevet

På helsestasjonen jeg går, sier de at barna de første mnd skal legge på seg mellom 150-250g per uke i gjennomsnitt. Det virker som om babyen din gjør det :) Hvordan er baby? Veldig urolig? Eller virker den fornøyd? Ville IKKE begynt med mme med mindre baby er VELDIG urolig og virker misfornøyd. Du kan jo evt prøve å legge baby til brystet oftere?

Lykke til :)

Anonymous poster hash: cf2f5...242
Skrevet

Hun er stort sett fornøyd. Hadde bare håpet at hun kunne legge over 200 i uken, men ser ikke slik ut.. Gleder meg til hun er 4 Mnd, og jeg kan begynne med litt grøt

Skrevet

Så hun er fornøyd? Og er en frisk unge? Hvorfor veier du henne hver eneste uke da... ? Så lenge ungen er fornøyd er det jo ingen fare.. Vektoppgang vil variere, om du skal fortsette å veie hver eneste uke vil det bare gjøre deg bekymret. Og det er det vel ikke noe poeng i?

Anonymous poster hash: 170d1...bd1
Skrevet

Men hvorfor er du så bekymret for dette? Hun legger da på seg og om hun er ei fornøyd jente så trenger du da ikke å tenke mer på dette?

Du er stresset og det skal du slutte med.Ikke tenk på at du gleder deg til hun blir 4 mnd,gled deg over dagen i dag!

Du fullammer,og hun legger på seg. Slutt å bekymre deg!Og for all del ikke begynn med mme,da går jo din produksjon ned!

Nei,senk skuldrene,amm jenta når hun vil ha mat og så kommer dette til å gå veldig fint,helt sikkert!

Anonymous poster hash: 92a03...ed4
Skrevet

Takk for svar, merker at jeg senker skuldrene litt her.. God følelse 😊

Skrevet

Takk for svar, merker at jeg senker skuldrene litt her.. God følelse

Bra!

Slutt å vei henne hver uke, det bare stresser deg unødvendig. Så lenge du ser at jenta di har det bra,så har hun det bra! Du har en magefølelse,så stol på denne istedet for vekta. Så lenge jenta spiser,legger hun på seg.

Og alle barn er ikke like,noen legger seg helt nederst på skalaen og noen helt øverst,men så lenge de følger sin kurve så er alt bra!

Lykke til!

Anonymous poster hash: 92a03...ed4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...