Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 er 7 mnd på vei. får nesten ikke sove om natten. strekker i magen og nesten hold følelse. bare tanken på at jeg skal gå over tiden gjør meg helt engstelig. setter de igang fødsel et par uker før termin noen ganger? må sitte på sengekanten på natten mange ganger fordi magen er så tung og sliter med å få puste orntlig.skal vel litt til at de setter igang før tiden..men jeg vet ikke. er jo best bebbis ligger der inne lengst mulig..men er utrolig sliten. var ikke slik sist. veldig tungpustet. kjennes ut som man puster gjennom et lite sugerør hele tia. Anonymous poster hash: 818f2...5b8
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Da er ikke jeg alene ihvertfall. Tror vi er flere som sliter nå siste tia Anonymous poster hash: e94ba...fdb
Gladmor30 Skrevet 26. mars 2014 #3 Skrevet 26. mars 2014 Kan jo hende du er litt lengre på vei enn du tror? Hørtes jo litt heftig ut dersom du bare er 7 mnd på vei. Ca uke 32, 33 da eller?
♥Nemi♥ Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Jeg er i uke 29 og sprekker snart. Har kjempevondt over magen og sliter med masse! Åh baaare resten av ukene igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå