Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Har en liten gutt på 4 mnd. Han virker litt urolig på kveldstid. Og er nå begynt å våkne hver 2-3 time på natten. Kan det være at han trenger å få litt grøt? Jeg er så usikker. Kan det hende at det bare er gommene som plager han? Han har sovnet fra ca 10 til 5, så mat, så sove igjen til ca 7-8. Nå sovner han 10 og våkner 2, mat, så våkne igjen 4, så mat så våkne igjen 7. Tror dere han er klar for å få litt grøt? Eller!! Vanskelig.... Jeg fullammer foresten Anonymous poster hash: 9efcf...9bd
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Høres ut som det kan være greit å prøve litt grøt, ja. Anonymous poster hash: 697d5...2a0
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #3 Skrevet 26. mars 2014 Når på døgnet skal vi eventuelt prøve? Går det fint i 4 tiden på ettermiddagen eller bør jeg prøve på formiddagen? Har hørt at man ikke skal begynne på kveldstid Anonymous poster hash: 9efcf...9bd
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #5 Skrevet 26. mars 2014 Jeg måtte også begynne med litt påfyll til gutten min når han plutselig trengte mer enn jeg kunne tilby, jeg gjorde det på kveldstid.. Det var helsestasjonen som foreslo det siden det var da han var mest urolig og jeg har mindre melk på kvelden. Men nå er han litt mindre, så han får mme, ikke grøt. Anonymous poster hash: 697d5...2a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå