Ziva Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 - Stillhet, Liten og Stor har kommet seg ut av døra. - Rent hus og tom skittentøyskurv gir glede. - Marsipanbrød-raid hos Nille litt senere i dag. - Besøke verdens herligste i kveld. - Jobbsøknader er sendt, forandring fryder.
sug lut Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Elsk: Kaffen, stillheten og prosjektet som snart skal leveres Dritkaldt ute og jeg er inne Kvelden skal bli bra
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. mars 2014 #3 Skrevet 26. mars 2014 Elsk? Tja opphold ute Vår Vedovn som sprer god varme Glad jeg vasket bilen igår Hat! Må vaske 2 bad og dusje nå snart Må skifte på sengene til barna og vaske sengøtyet. Altså klesvask hele dagen.. Trøtt selv om jeg sov kl.22 igår. Til legen med lillebror litt senere. Sulten, men gidder ikke lage frokost før etter dusj.. Lillebror vil også vente.
Bustetroll Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Elsk! Jeg har holdt meg i 2 dager! Jeg kjøpte bare vann..ikke brus på butikken istad! En mann feiet plassen utenfor senteret nå nettopp.. Feiing, er for meg et gammelt barndomsminne jeg forbinder med vår . Tok alltid min minikost og feiet gårdsplassen så fort snøen var vekk :-D Skal ha utedag på jobben i morgen Hat. Jeg klarte ikke styre unna nøtter på butikken istad. Tror jeg må ringe en del på jobb i dag... Hjelp!! Jeg blir ikke frisk i nesa! Den er tett. Hadde tidenes mareritt i natt.. Motorsagmassakren og mord og fy..
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 26. mars 2014 #5 Skrevet 26. mars 2014 Buksene er ikke fullt så trange lenger. Siden bomullsfibrene ligger krymper de i lengden og strekkes i bredden er jeg ikke nevneverdig glad, men konstaterer at det er mer behagelig slik enn omvendt. Koser meg med te på jobben. Ordtak på telappen som kanskje treffer litt: "Do not fear a narrow home, fear a narrow heart". Skal snuse på to små babyhoder som er tre uker i dag. Sukk... Ellers er det alt for kaldt ute og vinterjakka matte på i dag. Føles ut som halve ansiktet blåste av på vei til jobb.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 26. mars 2014 #6 Skrevet 26. mars 2014 Huset er ferdig støvsugd En times tur med minien er unnagjort Kaffe
LanzaroteJenta Skrevet 26. mars 2014 #7 Skrevet 26. mars 2014 Elsk: - Skal ut å spise med en venninne i kveld. Dvs ingen to timer lang legging av sint storebror i dag - Kaffe -såklart! -" Mom" - til tross for at jeg ikke er spesielt fan av Anna Faris, humrer jeg godt av denne serien. - Feberfri lillebror i dag Hat: - Kjenner det blir litt repeat, men er altså rimelig trøtt etter nok en natt med storebror på krigsstien.
*Miss Marple* Skrevet 26. mars 2014 #8 Skrevet 26. mars 2014 Elsk: Sol! Koselig formiddagsbesøk av to små krapylvenner med mammaer. Lek, latter og kaffe. Lille krapyl sover dupp, dvs dib-pause, sjokolade og Pepsi max for mamma. Yoga. Venninnebesøk i kveld. Hat: Sånne gode dager minner ekstra på den lille som ikke fikk oppleve lekebesøk. Sorgen er overveldende. Blir det noen gang lettere?
sug lut Skrevet 26. mars 2014 #9 Skrevet 26. mars 2014 Hat: Sånne gode dager minner ekstra på den lille som ikke fikk oppleve lekebesøk. Sorgen er overveldende. Blir det noen gang lettere? Det blir kanskje ikke lettere, men det blir annerledes. Det er i sorgens natur at den er foranderlig men bestående på samme tid, tenker jeg. Klem.
amandine Skrevet 26. mars 2014 #10 Skrevet 26. mars 2014 Kvelden skal bli bra du lissom??? Jaggu f. Jeg skal: To foreldremøter hhv med unge nr 2 og 3. Kjøre 20 min x 2 med unge nr 3 på trening. Hente unge nr 4 i bursdagsselskap, kjøre unge nr 2 tur retur trening. Hente ekstraunge ( unge nr 5) på trening. Hjelpe unge nr 1 med budsjett og økonomi. Forbanne faren til disse ungene som er bortreist (bare forbanne litt), vaske rydde ordne svare på 100 mailer og telefonsamtaler. Drikke et glass vin og stupe til sengs. Catch me if U can, jeg må være som Lucky Luke, raskere enn min egen skygge. Sukk
amandine Skrevet 26. mars 2014 #11 Skrevet 26. mars 2014 Elsk: Sol! Koselig formiddagsbesøk av to små krapylvenner med mammaer. Lek, latter og kaffe. Lille krapyl sover dupp, dvs dib-pause, sjokolade og Pepsi max for mamma. Yoga. Venninnebesøk i kveld. Hat: Sånne gode dager minner ekstra på den lille som ikke fikk oppleve lekebesøk. Sorgen er overveldende. Blir det noen gang lettere? Klem fra meg også. Så overfladisk navlebeskuende jeg var i klagesukket mitt. Unnskyld.
*Miss Marple* Skrevet 26. mars 2014 #12 Skrevet 26. mars 2014 (endret) Elsk: Sol! Koselig formiddagsbesøk av to små krapylvenner med mammaer. Lek, latter og kaffe. Lille krapyl sover dupp, dvs dib-pause, sjokolade og Pepsi max for mamma. Yoga. Venninnebesøk i kveld. Hat: Sånne gode dager minner ekstra på den lille som ikke fikk oppleve lekebesøk. Sorgen er overveldende. Blir det noen gang lettere? Klem fra meg også. Så overfladisk navlebeskuende jeg var i klagesukket mitt. Unnskyld.Ånei! Sånn må du ikke tenke! Jeg har også små hverdagshat. Man kan godt hate ettermiddagen fra hel..., rotete hus og drittvær selv om det alltid er noen som har større ting å hate. Jeg var bare litt sår som jeg ofte blir i etterkant av små hverdagslykkeøyeblikk. Ikke meningen å kuppe tråden med at 'ingen har det verre enn meg' Takk for klem, forresten Endret 26. mars 2014 av *Miss Marple*
*Miss Marple* Skrevet 26. mars 2014 #13 Skrevet 26. mars 2014 Hat: Sånne gode dager minner ekstra på den lille som ikke fikk oppleve lekebesøk. Sorgen er overveldende. Blir det noen gang lettere? Det blir kanskje ikke lettere, men det blir annerledes. Det er i sorgens natur at den er foranderlig men bestående på samme tid, tenker jeg. Klem. Takk for gode ord og klem.
Gjest beef sister Skrevet 26. mars 2014 #14 Skrevet 26. mars 2014 Hat: Sånne gode dager minner ekstra på den lille som ikke fikk oppleve lekebesøk. Sorgen er overveldende. Blir det noen gang lettere? Sorgen vil nok alltid være like intens og vond, men med tiden vil det bli lenger og lenger tid mellom bølgene. En stor klem til deg.
amandine Skrevet 26. mars 2014 #15 Skrevet 26. mars 2014 Elsk: Sol! Koselig formiddagsbesøk av to små krapylvenner med mammaer. Lek, latter og kaffe. Lille krapyl sover dupp, dvs dib-pause, sjokolade og Pepsi max for mamma. Yoga. Venninnebesøk i kveld. Hat: Sånne gode dager minner ekstra på den lille som ikke fikk oppleve lekebesøk. Sorgen er overveldende. Blir det noen gang lettere? Klem fra meg også. Så overfladisk navlebeskuende jeg var i klagesukket mitt. Unnskyld.Ånei! Sånn må du ikke tenke! Jeg har også små hverdagshat. Man kan godt hate ettermiddagen fra hel..., rotete hus og drittvær selv om det alltid er noen som har større ting å hate. Jeg var bare litt sår som jeg ofte blir i etterkant av små hverdagslykkeøyeblikk. Ikke meningen å kuppe tråden med at 'ingen har det verre enn meg' Takk for klem, forresten Jeg vet det så inderlig godt. Jeg er så naken av og til selv, det er hudløst og sårt, og det overskygger alt. Og ting som ligger i bakgrunnen av livet, som filmmusikk, blir framtredende når man venter det minst. Og da er det ingen som har det verre enn deg. Sånn er det bare, det er skjulte biter i puslespillet. Skjulte biter som gjør puslespillet til det det er, men som ikke er synlige for omverdenen selv om det er lagt ferdig. Og man skal tillate seg sårhet og sorg. Det er sånn man står i den og lar den bli en del av livet. Takk for at du fikk meg til å se videre i dag!
LanzaroteJenta Skrevet 26. mars 2014 #16 Skrevet 26. mars 2014 Elsk: Sol! Koselig formiddagsbesøk av to små krapylvenner med mammaer. Lek, latter og kaffe. Lille krapyl sover dupp, dvs dib-pause, sjokolade og Pepsi max for mamma. Yoga. Venninnebesøk i kveld. Hat: Sånne gode dager minner ekstra på den lille som ikke fikk oppleve lekebesøk. Sorgen er overveldende. Blir det noen gang lettere? Klem fra meg også. Så overfladisk navlebeskuende jeg var i klagesukket mitt. Unnskyld.Ånei! Sånn må du ikke tenke! Jeg har også små hverdagshat. Man kan godt hate ettermiddagen fra hel..., rotete hus og drittvær selv om det alltid er noen som har større ting å hate. Jeg var bare litt sår som jeg ofte blir i etterkant av små hverdagslykkeøyeblikk. Ikke meningen å kuppe tråden med at 'ingen har det verre enn meg' Takk for klem, forresten Jeg vet det så inderlig godt. Jeg er så naken av og til selv, det er hudløst og sårt, og det overskygger alt. Og ting som ligger i bakgrunnen av livet, som filmmusikk, blir framtredende når man venter det minst. Og da er det ingen som har det verre enn deg. Sånn er det bare, det er skjulte biter i puslespillet. Skjulte biter som gjør puslespillet til det det er, men som ikke er synlige for omverdenen selv om det er lagt ferdig. Og man skal tillate seg sårhet og sorg. Det er sånn man står i den og lar den bli en del av livet. Takk for at du fikk meg til å se videre i dag! Det var veldig fint skrevet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå