Gå til innhold

Ørebetennelse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 åringen tror jeg har fått ørebetennelse. Vi har flyttet oss i sofaen med dyner og pledd! Han vrir seg og har store smerter. Jeg har stikkpille men han nekter å ta! Hva gjør jeg??

Anonymous poster hash: cc76f...184

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke flytende ibux?

Dra til legen i morgen, er ørebetennelsen vond er det enten mellom eller indre øre som er betent.

Så kjøper du smelte tabletter og flytende i morgen.

Nå hadde jeg prøvd å gitt han stikkpille, forklar han godt.

Anonymous poster hash: 752f2...ec5
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Stapp den inn med løfter om en levelig natt? Uff, skjønner deg godt, men jeg hadde nok gitt den enten han vil eller ikke...Hvis du ikke har andre alternativer?

Skrevet (endret)

Har du vanlig paracet? Del den i to. Knus den og bland med syltetøy på en skje.

Har du bare stikkpille ville jeg rett og slett fått puttet den inn på et vis. Ikke kjekt å tvinge inn en stikkpille , men øreverk er verre.

God bedring til gutten din! :)

Og i fremtiden ville jeg ha passet på å ha en pakke med paracet smeltetabletter for barn liggende. Fantastisk oppfinnelse :)

Endret av Plutselig_gravid
Skrevet

Takk for tips damer! Jeg gav ham med litt tvang, det tok kanskje 10 min før vi begge sovnet på sofaen. Uff, hadde ikke så mye valg da han vridde seg i smerter ! Men hva gjør jeg i dag? Skal han være hjemme selv om han ikke har ondt? Sjønner han må det om han har smerter, men om han våkner etterpå uten?

Anonymous poster hash: cc76f...184

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...