Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 2 voksne og 2 barn. Samlet lønnsinntekt på 1.1 mill. Husleieinntekt på 7000 per mnd. 2,7 mill i boliglån (huset verdt 5 mill). Ingen andre lån. Èn bil og bor i gangavstand til barnehage/jobb. Jeg tenker at sammenlignet med mange andre har vi god råd, men jeg er alltid tom på konto når neste lønn kommer. Og jeg syns ikke vi flotter oss. Lider ingen nød vel og merke, men heller ikke noe luksus. Anonymous poster hash: dadd5...214
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 En kjapp analyse og tror nok med god sikkerhet at dere "sløser" en del og dermed ender opp tom. Anonymous poster hash: 8e0a1...ddf
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 Dere betaler enten veldig mye på lånet eller dere sløser masse. Anonymous poster hash: 59126...357
Nurse77 Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 2 voksne og 2 barn. Samlet lønnsinntekt på 1.1 mill. Husleieinntekt på 7000 per mnd. 2,7 mill i boliglån (huset verdt 5 mill). Ingen andre lån. Èn bil og bor i gangavstand til barnehage/jobb. Jeg tenker at sammenlignet med mange andre har vi god råd, men jeg er alltid tom på konto når neste lønn kommer. Og jeg syns ikke vi flotter oss. Lider ingen nød vel og merke, men heller ikke noe luksus. Anonymous poster hash: dadd5...214 Vi tjener 950.000 tilsammen, er 2 voksne og 2 barn, en bil. Bolig/hyttelån på 3,3 mill. Vi er alltid tom FØR lønning! ;-) Ja så jeg mener nok dere har ganske god råd. Den leieinntekten deres på 7000 kr skulle jeg gjerne hatt, da kunne vi brukt penger på mer en det aller nødvendigste.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 For et luksusproblem. Du skulle prøvd å leve på 66% av lavlønn, da skulle det nok blitt fart på sparingen. Anonymous poster hash: 89575...9b8
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 2 voksne og 2 barn. Samlet lønnsinntekt på 1.1 mill. Husleieinntekt på 7000 per mnd. 2,7 mill i boliglån (huset verdt 5 mill). Ingen andre lån. Èn bil og bor i gangavstand til barnehage/jobb. Jeg tenker at sammenlignet med mange andre har vi god råd, men jeg er alltid tom på konto når neste lønn kommer. Og jeg syns ikke vi flotter oss. Lider ingen nød vel og merke, men heller ikke noe luksus. Anonymous poster hash: dadd5...214 Vi har samme lønnsinntekt som dere, ingen husleieinntekt, 3mill i boliglån og 3600 i måneden i husleie/fellesutgifter og to studielån. En bil som for det meste står parkert, ikke noe lån på bilen. Mannen går til jobb, barnet (7 år) går til skolen, jeg tar T-bane til jobb (650kr i måneden). Vi har riktignok bare 1 barn, men vi bruker mye penger på oppussing og vi prioriterer ferieturer men også god mat i hverdagen, bruker 5-6000 på mat i måneden. Er stort sett utenlands en til to ganger i året. Vi er aldri tomme før lønning. Skjønner ikke hvordan dere bruker penger hvis dere er blakke hver måned. Vi har ikke spesielt god råd, men kjøper stort sett det vi har lyst på og trenger ikke spinke og spare eller se på prislappen på alt mulig. Anonymous poster hash: 24dd1...eac
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #7 Skrevet 25. mars 2014 Vi har samme inntekt men har ikke barn. Har hytte og leilighet og 2,5 mill i lån. Vi lever greit og har råd til det vi ønsker å prioritere men kontoen er tom når lønnen kommer. Synes det høres ut som dere har gjennomsnittsinntekt alt tatt i betraktning Anonymous poster hash: ed1e6...4a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå