Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 Datteren til ei venninne hadde visst sagt stolt og fornøyd i en familiemiddag at "mamma har pising(piercing) i puppene,hun!" Noen som har opplevd at de kjære små har 'avslørt' dere på noe eller sagt noe flaut om dere? Anonymous poster hash: ded52...2b2
Todii Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 Jeg har skjegg på tissen. Sagt på besøk hos mamma og stefar
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 Mamma og pappa har laget meg med tissene sine! Hm... Anonymous poster hash: ded52...2b2
mamma_bergen Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 Vi var på besøk hos foreldrene mine og faren min sto og barberte seg da hun kom inn til han: "Barberer du deg morfar? Det gjør mamma på tissen også!" Hun var 3-4 år da, og jeg sluttet tvert å ta bikinilinjen når hun var tilstede
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 For de aller fleste er ikke dette flaut, men for meg med sosial angst er det grusomt. Vi var på behandling med ungen 'og når vi skulle dra måtte jeg på do, så jeg sa til ungen at jeg måtte på do. Da brølte ungen til alle at mamma skal bare på do hun, og da så alle på meg å lo og det er noe av det verste jeg vet. Er egentlig ikke flaut, men for meg var det det. Anonymous poster hash: 46cdb...703
skjotta Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 Hmmm. Mine har ikke kommet noen avsløringer så langt, men jeg jobber i barnehage og får høre det meste.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #7 Skrevet 25. mars 2014 "Mamma har piercing i tissen", sagt rundt middagsbordet i bursdag med hele familien. ... Kan si at min bestemor på 80 fikk kaffen i vranga ;-) Anonymous poster hash: 554ef...78a
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #8 Skrevet 25. mars 2014 "Når mamma får babyen kommer den ut av tisshøna" utbroderte min datter om til bhg-tanta:p syntes det var rimelig flaut der og da:p Anonymous poster hash: 24c03...b7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå