Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 Når jeg henta han i går, så hadde han et lite sprøytestikk ved rompa og låret. Tenkte ikke mer over, men har sett at han har slikket der. Og når jeg titta der nå, så er det det store hullet! Stakkars pus, har time for etterkontroll i morgen, men kjenner jeg er sint, jeg skulle jo fått en krage til han! Anonymous poster hash: b024c...518
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 Katten kan ikke noe for det, det er helt instinktivt. Anonymous poster hash: 02a55...9be
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 Katten kan ikke noe for det, det er helt instinktivt. Anonymous poster hash: 02a55...9be Regner med hun ikke er sint på katten altså- kanskje mer irritert på dyrlegen som burde ha minnet HI på en krage;-) Du kan ikke kle på han noe annet i natt? Rens såret og prøv ha noe over til du får tak i krage. Anonymous poster hash: 979b1...106
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 Ja, mente dyrlegen, pusen har jo ikke gjort noe galt ;-) Nå er jeg mer overbevist på at dette er en feil fra legen sin side, hun skulle ha oppdaget dette såret, så i papirene nå at eneste sprøytene han fikk var igjennom forbenet. Skal rense det nå, også se om jeg finner noe jeg kan ha på, for å forhindre at han rører det igjen. hi Anonymous poster hash: b024c...518
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 Ring dyrlegevakt. Min katt slikket på seg infeksjon etter sterilisering, og det er viktig å starte forebyggende behandling, fikk jeg beskjed om. Anonymous poster hash: dd2f4...157
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå