Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 Jeg sliter sånn med å gå på toaletten. Oppblåst og magen verker, undersøkelser viser irritabel tarm. Spiser jeg brødmat blir jeg oppblåst og uvel, fersk brødbakst er ikke bra, en del frukt og grønnsaker jeg ikke tåler lenger. Har kryssallergi og reagerer med å hovne opp i halsen. Så nå føler jeg at alt er stoppet opp i systemet:( Magen er vond, oppblåst og mye luft. Legger på meg til tross for trening og følger kcal plan. Føler for en tarmskylling Tenkte å prøve å gå på nutrilett eller noka en ukes tid for å få flyt i systemet... Fortvilet, sover veldig dårlig pga dette for tiden. Anonymous poster hash: bdc72...0f8
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 Problemet er vel at du på Nutrilett vil bli kjempesulten. Ville heller spist avocado, drukket fenikkelte (roer magen veldig), kokt quinoa, laks og laks. Hvordan er det med melkeprodukter da? Anonymous poster hash: b2cdd...840
holio__bobo Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 Jeg spiste kun nutrilettbarer (4 pr dag) i 4 uker. Gikk ned 10 kilo.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 Ble litt feil i skrivingen der, men poenget er at mat som roer ned magen er bra. Dessuten bør du få i deg melkesyrebakterier (gjerne kapsler) og sunne oljer. Det smører tarmen og ikke så lett å bli forstoppet. Anonymous poster hash: b2cdd...840
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå