Gå til innhold

Hva gir man til gamle bestemødre som har ALT?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener da absolutt alt, og godt med penger...

Gave tips? :)

Anonymous poster hash: a34b3...aae
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En opplevelse?

Anonymous poster hash: 50a21...806
Skrevet

kino, konsert, middag ute, hjemmestrikkede ullsokker, shepherdtøfler, ansiktsbehandling, frisørtime, piknik i skogen, museumsbesøk. 

Her er mange muligheter i forskjellige prisklasser :)

Anonymous poster hash: 49a6e...3dc
Skrevet

Jeg pleide å fylle en kurv med blomster, en god te/ kaffe, et ukeblad. godt syltetøy,fotkrem, portvin, noen gode oster.

Andre ting man kan putte oppi:

sjokolade

kake

ullsokker

hansker

teater billetter

opera billetter

spekeskinke

Men jeg tror den aller beste gaven man kan gi eldre er tiden din

Skrevet

Delikatesser og annet spiselig som de gamle ikke unner seg, eller som du vet de setter pris på.

Min morfar setter pris på rødvin, gode oljer, spekemat og lignende, mens min mormor blir veldig glad for konfekt fra anton berg, after eight eller håndlaget konfekt.

Begge er over 80.

Mormor setter pris på roser også og morfar er på evig jakt etter bøker han ikke har lest.

Skrevet

Takk for svar dere! Skal ta det til ettertanke alt sammen! ;)

Skrevet

En god pose med te eller kaffe. :)

Anonymous poster hash: 9f335...50c

Skrevet

Noen som har noen personlige gavetips? De fikk bildekrus av sitt eneste oldebarn som de ble veldig glade for men kan ikke gi det hver gang heller..

Skrevet

Andre fotoprodukter? - fotobok, fotokalender, skrivebok med bilde etc.

Strikke skjerf, sy duk, hekle noe...

Male på krus, fjøl...

Så blomsterfrø i selvdekorert krukke...

Anonymous poster hash: fb4d6...624

Skrevet

min mormor fikk nøkkel finner i 84 års gave av meg, den ble fort populær. 

Skrevet

En god håndkren/ fotkrem eller proviantkorg) en god middag eller kino

Skrevet

Min bestemor fikk en fotobok hvor jeg hadde samlet alle bilder av henne og oldebarnet (altså min datter). 

Hun ble veldig rørt av gaven og har visst bladd i den titt og ofte. Hun har "bare" 2 oldebarn (min datter og min brors datter) så hun setter veldig stor pris på alt som har med de å gjøre :)

Skrevet

Jeg gir alltid bilder av barnebarn og/eller oldebarn. Fremkaller noen sett med bilder til hver bursdag og jul. Bestiller ny kalender med bilder fra fotoknudsen hver jul, så det er klart til det nye året starter. De setter umåtelig pris på det. Blomster og annet dill får de fra alle andre uansett.

Utover det, ting som kan brukes opp. Kremer, såper, oljer, konfekt, abonnement på ukeblad.

Anonymous poster hash: 240a3...3f5

Skrevet

Hvordan gammel og hvor gammel? Jeg ser ofte at det hadde gjort seg med nytt undertøy, underskjorter og klær generelt :) Da tenker jeg på dem som er gamle på den måten at det er vanskelig å komme seg rundt i butikker og slikt på egen hånd :)

Til jul kjøpte jeg en kurv(kasse) med forskjellige sjokolader, te, kaffe, vin og litt sånn til besteforeldrene mine som er spreke og oppegående og har alt, og det satte de veldig pris på :) 

Skrevet

Hvordan gammel og hvor gammel? Jeg ser ofte at det hadde gjort seg med nytt undertøy, underskjorter og klær generelt :) Da tenker jeg på dem som er gamle på den måten at det er vanskelig å komme seg rundt i butikker og slikt på egen hånd :)

Til jul kjøpte jeg en kurv(kasse) med forskjellige sjokolader, te, kaffe, vin og litt sånn til besteforeldrene mine som er spreke og oppegående og har alt, og det satte de veldig pris på :)

Ja, også bodylotion, de eldre blir ofte veldig tørr i huden :)

Skrevet

Enklereliv.no

En koselig opplevelse sammen med deg?

Bak henne en god kake, fyll opp fryseren hennes med hjemmebakst.

God bok/cd

Skriv et personlig dikt el.l. og ramm inn.

Anonymous poster hash: a5da1...f46

Skrevet

I følge enkelte her burde en tatovering være helt på sin plass. Gjerne full sleeve.

Skrevet

Abonnement på favoritt bladet :) Da har de glede av presangen i lang tid fremover! Er stor suksess her iallefall :)

Anonymous poster hash: 30258...e88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...