Gå til innhold

Inspirert; er det harry med...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen kler det, andre kler det ikke. Kommer helt an på personen :)

Syns forøvrig piggtråd rundt armen og tramp-stamp er harry, uansett stil.



Anonymous poster hash: fb661...ff1
Skrevet

Det spiller jo egentlig ikke noen rolle om noen synes det er harry så lenger den som har den er fornøyd:)

 

Jeg synes det er personavhengig. På meg ville det vært helt fjernt, men på venninnen min er det kjempefint.

 

Anonymous poster hash: 51621...1a1

Skrevet

Kommer an på personen. Men jeg synes det er fint med tatoveringer.



Anonymous poster hash: 01162...e62
Skrevet

Må legge til at jeg snart blir 31 år ;)

Hi

 

Anonymous poster hash: d3b26...17a

Skrevet

Jeg synes urørt hud er mye vakrere enn det noen tatoveringer noen gang kan blir.

 

Jeg har sett noen få slike som du linker til her, og de har vært penest på slanke damer som også har vært greit trent slik at armene er slanke og faste.

 

Men jeg greier ikke tenke - hvordan vil dette se ut om 20 år, hva om personen angrer da?



Anonymous poster hash: 841ba...e7a
Skrevet

Misliker tatoveringer generelt. Har ikke sett noen som så bedre ut med enn uten.

 

I disse dager er man nesten mer spesiell når man ikke har tatt tatovering...

Skrevet

Tatoveringer er - i 99% av tilfellene - harry.

 

De resterende 1% henger antagelig ikke på dib.



Anonymous poster hash: 25000...371
Skrevet

Tatovering på armen (jenter) snakker da om en såkaldt half-sleeve

 

http://www.pinterest.com/pin/328270260309877931/

 

Anonymous poster hash: d3b26...17a

 

Det mest harry jeg vet er folk som ikke kan stave. Såkaldt? Er det så kaldt, altså? Eller mente du såkalt?

 

Anonymous poster hash: 893a0...580

Skrevet

Jeg har nettopp bestilt tatoveringstime til half sleeve og jeg er ikke harry :) Og motivet er et klassisk maleri,så det blir litt mer kunst enn navn på barna og hjerter,om dere skjønner.(som sikkert er fint for decsom ønsker det)

 

Urørt hud er ikke penest,det er først når noe av huden er dekket at en fokuserer på den resterende huden. Det er nesten som å ha et blankt lerrett, ingen ser hvor fin og hvit den er før en får et motiv på som fungerer og fremhever resten av lerrettet:)

 

Anonymous poster hash: b57fa...5e1

Skrevet

Så lenge bæreren er fornøyd, tenker jeg.

 

 

Anonymous poster hash: e007b...89c

Skrevet

Ja, det er harry, men det spiller vel ikke noen rolle så lenge du liker det selv.

 



Anonymous poster hash: fb532...e20
Skrevet

Ja harry de luxe.

 

Anonymous poster hash: abfcd...1eb

Skrevet

Hvorfor er det mer harry å ha et kunstverk på kroppen kontra på veggen?

 

Anonymous poster hash: b57fa...5e1

Skrevet

jeg har 2 store tattoveringer som dekker høyre under arm & skal ta half sleve på mandag, samt at jeg har hel legg, høyre hofte & skulder & en liten en på venstre armen. mange som ikke liker mine tattoos & det er helt ok. for meg er rosene på hofta & G´en på armen nesten like verdi fuldt som forlovelses ringen på fingeren. de bærer på minner jeg ikke vill glemme & betyr masse for meg. alle mine tattoos betyr noe men spess disse to betry mye for meg, pappan min er død & jeg har ingen bilder av han, den forje kjæresten min døde av insulin mangel kort tid etter at han slutta med dop & jeg har tattoveringer for dem. hva andre syntes om blekket mitt bryr jeg meg lite om. i mine øyne er alle kjempe fine & har en betynding for meg. tattoos er en personlig ting uansett hvordan man vrir å vender på det. jeg har vokst opp med brødre & fettere som har masse blekk & en tremening som er tatovør så selv om foreldrene mine er 100% imot blekk, var det naturlig for meg å utrykke meg selv på den måten når jeg fikk muligheten. bærer du det med stolthet & selvtilit er allt vakkert!

Skrevet

Syns det er superhot på en person som kler det. Men på en eldre dame? Not so hot, så derfor lar jeg være selvom lysten er stor :)

Skrevet

Det meste er hot når du er tjue, deretter går det gradvis nedover med hvor hot en tatovering er. Gamle tatoverte damer er IKKE fint. Tenk på din bestemor eller oldemor, tenk på hennes hudkvalitet og forestill deg den med tatovering. Og IKKE fall i fella "jeg kommer ikke til å bry meg om det når jeg blir gammel", gamle damer er like glade i å se bra ut som du er nå.

Skrevet

Harry, ja, forsåvidt. Kustygt, definitivt.

 

Anonymous poster hash: 1ab3a...b42

Skrevet

Tatovering er alltid harry, og det tør jeg si høyt siden jeg dessverre har selv.

Skrevet

Den var harry ja! Synes som regel alltid at det er harry uavhengig av motiv, er så glad jeg ikke har noen selv. Når det er sagt synes jeg folk skal gjøre det de selv liker med sin egen kropp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...