Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 Hva jeg må ha med? Anonymous poster hash: b61ed...e63
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 Hvor skal du og hva skal du er jo sentrale spørsmål. Anonymous poster hash: b0dd7...3c3
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 Hvor skal du og hva skal du er jo sentrale spørsmål. Anonymous poster hash: b0dd7...3c3 Shopping i storby Anonymous poster hash: b61ed...e63
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 Det er greit å ha med innesko til hotellet. Dette gløymde eg sist eg var på helgetur til ein vinterstad, og måtte ete frukost og fin middag på kvelden i svære vintersko. Anonymous poster hash: 17cd7...56e
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 Gode sko å gå i. Stor koffert med lite oppi (må ha plass til det du shopper) En god varm genser, eller lett jakke. Spørs selvsagt hvor du skal. .. Anonymous poster hash: 7eb8e...2af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå