Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 Jeg har akkurat fått en aldri så lite innfall (Noe harry kanskje, men man lever bare én gang) Jeg har lyst til at jeg og min mann skal ta en liten tatovering sammen. Det skal være en liten tekst, trenger ikke være mange ordene, heller ikke samme tekst/setning. Men det må på en måte høre sammen. Noen kreative her inne, som kan hjelpe meg litt?? Anonymous poster hash: c342c...0ec
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 Jeg har akkurat fått en aldri så lite innfall (Noe harry kanskje, men man lever bare én gang) Jeg har lyst til at jeg og min mann skal ta en liten tatovering sammen. Det skal være en liten tekst, trenger ikke være mange ordene, heller ikke samme tekst/setning. Men det må på en måte høre sammen. Noen kreative her inne, som kan hjelpe meg litt?? Anonymous poster hash: c342c...0ec Beklager, "et aldri så lite innfall" Anonymous poster hash: c342c...0ec
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 På din: HARRY På hans: TASS 👼 Anonymous poster hash: 433c4...483
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 En tatovering bør ikke være et innfall, dette må dere tenke nøye over. Det er vanskelig å si nøyaktig hva dere bør ha, men det må være noe som betyr noe for dere begge. For eksempel en strofe fra en sang dere liker, et dikt, en replikk fra en film, et spesielt visdomsord, et bibelsitat eller noe slikt. Det viktigste er at det betyr noe for _dere_. Anonymous poster hash: 7df83...c7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå