Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 Sønnen min hadde i går ettermidag og i natt 39.3 i feber. I dag har han virket mye bedre å lekt aktivt inne. Jeg nok tempen på han rett før han skulle legge seg i dag å da var den 37,9 Er det feber? Å kan han gå i barnehagen i morgen? Anonymous poster hash: ab520...d9d
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 Han er nok frisk igjen Klar for barnehagen i morgen 37,9 om kvelden er innenfor normaltemperatur Anonymous poster hash: eb6bf...c2a
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 Okey takk for svar Han har egentlig virket frisk og spist en god del men ble bare usikker etter jeg målte. Da sender jeg han i barnehagen i morgen da Anonymous poster hash: ab520...d9d
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 Det er subfebrilia. Jeg hadde sjekket igjen i morgen, og uansett vurdert ut fra allmentilstanden. Anonymous poster hash: 9e294...f4e
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 Feber er fra 38.0. Se ann morgendagen. Anonymous poster hash: 32954...1d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå