Gå til innhold

Er 37,9 feber eller ikke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min hadde i går ettermidag og i natt 39.3 i feber.

I dag har han virket mye bedre å lekt aktivt inne.

Jeg nok tempen på han rett før han skulle legge seg i dag å da var den 37,9

Er det feber?

Å kan han gå i barnehagen i morgen?



Anonymous poster hash: ab520...d9d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er nok frisk igjen :) Klar for barnehagen i morgen :)

 

37,9 om kvelden er innenfor normaltemperatur :)



Anonymous poster hash: eb6bf...c2a
Skrevet

Okey takk for svar :)

Han har egentlig virket frisk og spist en god del men ble bare usikker etter jeg målte.

Da sender jeg han i barnehagen i morgen da :)

 



Anonymous poster hash: ab520...d9d
Skrevet

Det er subfebrilia.

 

Jeg hadde sjekket igjen i morgen, og uansett vurdert ut fra allmentilstanden.



Anonymous poster hash: 9e294...f4e
Skrevet

Feber er fra 38.0. 

Se ann morgendagen.

 



Anonymous poster hash: 32954...1d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...