Gå til innhold

**Desemberbarna 2014**

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ta vare på deg selv da, Krumelur. Jeg er endelig ferdig med blødning i dag, og klar for å starte med blanke ark. Men gått noen is og paracet disse dagene.. Håper neste spire klamrer seg fast hele veien for deg neste gang<3

Kanskje vi kommer i samme gruppe igjen!

Vet det kan gå bra selv om man blør. Men har blødd i hele dag og har smerter, så jeg tviler på at jeg er like heldig, Perler..

Legen sa til meg på mandag at det var ikke unormalt at det følger med smerter når en blør. Det var mer typen blødning han ba meg følge med på videre.

Huff..det var leit å høre :( jeg er litt usikker hva som skjer her, har ikke hatt SA før. Men det var ikke noe blod nå når jeg turde å sjekke igjen, og har ikke andre smerter enn det jeg har hatt i bekkenet hele veien..😕

Håper det bare var en liten blødning av den uskyldige sorten, men man blir jo så bekymret!! Krysser fingrene for deg og spiren din!! :)

Annonse

Ja tenkte det. Er jo greit å se om alt er kommet ut. Pluss at gynekologen er jo ekspert på sånt, er fjerde gangen jeg mister, det kan jo ikke bare være uflaks som gjør det?

Ellers kom det ut en klump i dusjen i stad, så er nok ikke noe mer å lure på. Det går greit nå. Jeg var nok litt forberedt på at det kunne skje. Var godt å komme seg hjem til mannen og den gode gutten min. Får bare prøve igjen. Synd jeg ikke skal følge dere flotte damer videre, selv om jeg nok kommer til å lese om hvordan det går med dere:-)

Det er i allefall veldig bra at egglederen din fungerer som den skal ;-) håper gynekologen har noen tips og triks til neste gang du blir gravid, så skal du nok se at det går bra. Håper du klarer å ha en så fin helg som du kan, ihvertfall godt å ha noen dager fri :-)

Det var synd å høre Krumelur. Håper den sitter fort igjen og at du får noe svar på hvorfor du mister. Hørt noen har prøvd babyklister bl.a så du får høre litt om det er noe dere kan gjøre. Masse lykke til.

Annonse

Ja, ha trua, det er det viktigste.

Vi var heldig å bli gravide på første IVF forsøk etter 4-6år, ingen barn fra før og håper denne sitter nå. Tøff og tung prosess! Men hørt babyklister er veldig bra, så hør om det hos legen :)

Hvordan går det med deg i dag Krumelur?? Håper du har fått sove i natt i allefall.

Jeg MÅ på apoteket i dag å kjøpe de armbåndene. Skal på tur med mamma nå om en times tid og håper jeg overlever uten å avsløre meg ;-) var ute i sted å beiset ferdig terrassen, er godt med frisk luft tydeligvis for nå når jeg kom inn igjen og satt meg ned i sofaen kommer den ene kvalmebølgen etter den neste :-/

Hehe Sienna85, jeg kjenner meg så igjen!
Bladde gjennom nyhetene i går, og tårene trillet når jeg leste om at Else Koss Furuseth løper mil etter mil for Syria :P 
Ellers var jeg hos lege i går, pga de fæle smertene jeg gikk med hele påsken (ekstremt sterke menssmerter og noe blod, pluss mindre gravid-symptomer i ettertid). 
Legen gav meg henvisning til ultralyd, noe jeg fikk med det samme. Der så jeg det vakreste lille blinkende lyset jeg noensinne har sett, og hørte også hjertelyden.  Da trillet tårene igjen, hehe :) 
Godt å kunne senke skuldrene litt, selv om det fortsatt er tidlig, er 9+2 i dag :) 

Så godt å høre, Babyklar!

Takk som spør, Sienna, det går tålig greit. Tror jeg var litt forberedt på det innerst inne. Man venter jo gjerne litt med å slippe jubelen løs når man har mistet flere ganger. Synes mest bare at det er tungt å skulle starte forfra igjen. Håper gynekologen på mandag tar seg litt tid til meg, har ikke vært der før men har googlet litt og folk skriver at hun er flink. Vi brukte dessuten et halvt år på å bli gravid denne gangen, synes det er litt nedslående å tenke på...

Det hjelper litt at det gikk så fort. Tror det meste kom ut i går, har bare småblødninger og litt murringer i dag. Symptomene er helt borte og det dynes jeg også er greit. Før når jeg har mista har jeg småblødd i mange dager før det har kommet ut, det er verre for da håper man jo...

Sitter nå og jobber med semesteroppgave på biblioteket. Den mååå inn til uka, så har ikke tidctil å deppe. Senere skal jeg kose meg med familie og venner i sola, tror kanskje det blir en øl også:-) Ha en fin lørdag, fine jenter!

Hei! Syntes det var rart det var så stille på desembergruppa ja! Det er jo HER alle sammen er :D
Nå har ikke jeg lest hele den milelange tråden her, men sniker meg inn i lista med termin ca. 14 desember :)

1.

2. Apex

3.

4. Mamma-til-Emma.

5.

6. Babyklar, Bare blåbær

7.

8. Julie10

9. Corneliuss

10. Susanne94

11.

12. Perler, Goodiegoodie:)

13. bleach

14. Lykkelita=), Juli11+Des14

15. Mollabell, Lillaura

16. MinStørsteDrømBlirSann?, Løvinne30

17.

18. Mayken, ønskersårtenspire, Stinemth

19. Lillemyri, puselurka

20.Alenemamma_, Optimist78, granatepler

21. Capricorn82, Mamma til Em.

22. Krumelur, Gutt10

23. Gravid-Hanne<3

24.

25. Sienna85

26.

27.

28.

29. HoneyBooBoo

30. FrkFreidig

31.  

Velkommen Juli11Des14! Ja, ingen bruker den gruppa der gitt. Hvordan har de siste 6-7 ukene vært for deg?

Krumlelur: hva med å forhøre seg og ta en samtale med en fertilitetsklinikk? Så mange SA kan jo ikke være en tilfeldighet. Der kan de følge med på slimhinnene dine så du blir befruktet på det perfekte tidspunkt. Masse lykke til videre!!

Takktakk :) Jeg starta å teste så tidlig denne gangen, at ventetiden bare ble eeekstra lang! Føler de siste 5 ukene har gått supertreigt! Tenkte å vente lengre med tidlig UL denne gangen enn sist, men det klarte jeg visst ikke, for plutselig hadde jeg bestillt meg time til mandag (7+4)! Det blir spennende! :)
I forrige svangerskap hadde jeg ikke et eneste symptom før jeg begynte å kjenne liv rundt uke 20. Nå føler jeg at jeg har vært supergravid helt siden befruktningen :P Kvalmen har økt de siste dagene, og puppene er vonde på en meters avstand :P 
Blir koselig å dele ventetiden med dere her inne! 

Babyklar, hvis du er 9+2 i dag har ikke du termin tidligere enn 6 desember da? :-) du er 3 uker og 4 uker lenger enn meg som har termin 25 des. Altså 25 dager før. :-) du er heldig som er kommet så langt! Og så deilig å se et bankende hjerte :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...