Gå til innhold

**Desemberbarna 2014**

Mamma-til-Emma

Anbefalte innlegg

Nei rosa. Ingen klumper. Men har mistet to ganger rundt denne tiden før. Begge gangene har det begynt med sparsomme blødninger, brunt riktignok. Er bare å vente og se, men har en dårlig følelse... Puppene har også vært mindre ømme de siste to-tre dagene. Huff jeg skulle ønske jeg kunne bli hjemme fra jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk jenter! Har litt menssmerter og blør fortsatt. Tviler på at det går bra og har allerede mentalt innstilt meg på at det er en SA. Har uansett UL på mandag, så får bare vente å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene at det ikke er en SA Krumelur!

Ta en egenmeldingsdag, skal ikke være nødt til å jobbe når en har slike mistanker!

Tenker på deg<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God klem til deg, Krumelur ♥ Håper på det beste til det motsatte er bevist! Kjenner igjen engstelsen. Stell pent med deg selv i helga. ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Sienna85:) Formen er litt mixed - kvalmen har definitivt meldt seg og magen er oppblåst som en ballong, så det kjennes jo. Skal på jobbfest i helga, så lurer på hvordan jeg skal klare å lure meg unna alkohol. Kan ikke fordra å måtte lyve, men synes det fortsatt er litt for tidlig å si noe på jobb.  Begynner jeg med spyrundene jeg hadde sist, er det imidlertid umulig å skjule det:/ Har dere andre sagt i fra på jobb enda?

Krysser fingrene for deg Krumelur - håper alt går bra med den lille spiren <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sagt noe på jobb, selv om jeg føler litt at jeg burde med tanke på hvis jeg plutselig blir veldig dårlig nå... da sliter de litt, for hun ene slutter her nå om 2 uker, og de erstatter henne ikke. Så da blir arbeidet på 3 personer heller fordelt på kun 2, meg og 1 annen. Så blir jeg plutselig sykemeldt, så sitter hun andre igjen med all jobben... og da får de problemer...

Men, de kan jo ikke ta inn en ekstra kun i tilfellet heller, da hadde de sikkert gjort det. Så håper jeg ikke blir dårligere og sykemeldt, i såfall forteller jeg når jeg er over 12 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blør bare mer og mer, som en mens nå, i tillegg er smertene tiltagende. Så det er nok kjørt :-(

Huff, føler med deg <3 Ta vare på deg selv nå, dra hjem og hvil litt.. Håper det ordner seg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kom blod på papiret i sted :( jeg var hos kiropraktor for å få et treningsopplegg til å styrke bekkenet tidligere i dag...passer dårlig at jeg er alene på jobb, og i tillegg skal vere vakt på et ungdomsarrangement i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom blod på papiret i sted :( jeg var hos kiropraktor for å få et treningsopplegg til å styrke bekkenet tidligere i dag...passer dårlig at jeg er alene på jobb, og i tillegg skal vere vakt på et ungdomsarrangement i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krumelur: Ånei :( Håper fortsatt det bare er en blødning og ikke noe mer. Krysser fingrene. Tenker på deg.

Alenemamma_: Håper det ikke blir no mer blødning på deg heller. !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-( dette var trist Krumelur, var jo ikke sånn det skulle gå :-(

Alenemamma_ krysser fingrene for at din blødning er uskyldig. Hvor langt er du på vei nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Alenemamma:-( Har det litt sånn sjøl, en del ting jeg bare må gjøre uansett... det er ikke gøy. Hatt et par skikkelig krevende elever i dag som ikke alkkurat har gjort dagen lettere. Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg Krumelur :/ jeg tok rett og slett en hvit løgn om at barnet på 7 var blitt dårlig å måtte hentes på sfo..:s dårlig samvittighet for jobben, og det er absolutt ikke likt meg å skulke! Men jeg fikk ikke gjort noe fornuftig på jobb etter dette og har med jobb tlf. hjem så er tilgjengelig. Så prøver å få slappe av før jeg skal være vakt i kveld..er som nevnt ovenfor 6+2 i dag. Hvor langt på vei er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jg var i uke 6, og legen sa at de fleste som har SA, har det rundt uke 6. Men ikke ta sorgens på forskudd. An blir engstelig, ig tror det er greit å være litt forberedt men ikke gi opp. Kan være harmløs blødning, eller en truende SA, 50% av de går bra. Jeg håper for dere begge at dette går bra! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+6, har mistet to ganger før rundt uke seks. Tror ikke det er noen tvil for mitt vedkommende, har såpass mye smerter. Hjertet skal begynne å slå denne uka, er nok derfor mange mister da. Når det ikke skjer begynner kroppen å støte det fra seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta vare på deg selv da, Krumelur. Jeg er endelig ferdig med blødning i dag, og klar for å starte med blanke ark. Men gått noen is og paracet disse dagene.. Håper neste spire klamrer seg fast hele veien for deg neste gang<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff..det var leit å høre :( jeg er litt usikker hva som skjer her, har ikke hatt SA før. Men det var ikke noe blod nå når jeg turde å sjekke igjen, og har ikke andre smerter enn det jeg har hatt i bekkenet hele veien..😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde tre ganger for 3 uker siden! Først på onsdag kveld, da var det litt gammelt blod litt friskt og mye koagler, to dager etter kom det litt friskt blod på morgenen og dagen etter der igjen kom det friskt blod på morgenen! Med meg gikk det bra! Var på tirsdag denne uken og fikk se et bittelite bankende hjerte ;) så det kan gå bra til tross ;) tenker på dere! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...