Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 Jeg er så utrolig lei av denne mme-propagandaen som har inntatt forumet, og samfunnet forøvrig. Det er liksom ut å amme, mor må være frigjort og far må få delta. Barna skal sove hele natten fra fødselen av, spise til faste tider og ikke være til nevneverdig bry for det livet man levde før man fikk barn. Uansett hvordan dere vrir og vender på det, morsmelk er og blir best! Den er designet for hvert enkelt barns behov, produksjonen tilpasses behovet og barna får verdifull beskyttelse i form av antistoffer. Mme er helt ok for de som virkelig trenger det, som aldri fikk melk, hvor barna ikke la tilstrekkelig på seg, eller der hvor mor måtte sette egen helse først. Men å anbefale folk å gi tillegg på kvelden, gi en flaske sånn at far kan bidra mer, eller fordi man ønsker seg mer søvn, det er ikke ok. Amming er en naturlig del av det å få barn! Ingen skal komme å fortelle en ammende mor at hun ikke får amme offentlig, at hun bør prøve mme for å få et roligere barn eller for å kunne frigjøre seg. Anonymous poster hash: a6a6f...2fe
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 Lett løsning, pumping! Så kan far delta så mye han måtte ønske. Heia oss ammende mødre 👼 Anonymous poster hash: f01a5...432
☆☆☆ Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 (endret) Hets av oss som ammar? Køddar du? Her er eit par stk som held på, trulig grunna den massive hetsen andre vegen.. Endret 25. mars 2014 av ★
PRobert Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 Jeg bryr meg midt i ræva hva noen velger å gjøre eller ikke gjøre, så lenge ungen får mat. Kan ikke skjønne at verken det ene eller det andre skal være noe folk gidder å bry seg med, passe på seg selv og sitt er en fin ting til tider.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 Heia flinke meg som ammet, heia, heia så god jeg var. Eh, selv om jeg fikk det til så ser jeg ikke ned på venninner som ikke klarte det. En god venninne gråt pga det gjorde så vondt og hun hadde ikke nok melk. Henne syntes jeg synd på som følte at hun ikke gjorde det godt nok når hun var en super mor på alle måter. Har ammet offentlig og fått kjeft for å dra frem puppen, kunne ikke bry meg mindre når barnet skal ha mat om noen ser en litt sliten pupp! La folk få si det de har på hjertet så blir det best for alle. Anonymous poster hash: ed608...67f
*Miss Marple* Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 Hva med å blåse i hva andre mener? Her inne hetses det i vilden sky. Man klager på mødre som ammer (egentlig veldig sjelden jeg ser det, men tar ditt ord for det), på de som ikke ammer, på de som er hjemmeværende, på de som jobber, på de som sender småbarn i bhg, på de som velger å vente, på de som er sykemeldt, ufør og arbeidsledig, på de som har stebarn og de som ikke vil ha det. Poenget er at det alltid vil være noen som mener at det de selv velger er det eneste rette, så bare blås i de og gjør det som passer deg best.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #7 Skrevet 25. mars 2014 Kan du vennligst linke til en eneste tråd her inne hvor man seriøst har bedrevet heksejakt på dem som ammer? Anonymous poster hash: f6221...456
Våryr ✿ Skrevet 25. mars 2014 #8 Skrevet 25. mars 2014 Så mye kritikk mødre som gir mme har fått, gjør det ingenting at det går andre veien noen ganger De fleste oppegående mødre gjør vel det beste for barnet sitt? Noen ganger er det mm, og andre ganger er det mme.
sug lut Skrevet 25. mars 2014 #9 Skrevet 25. mars 2014 Jesus, ta nå noen egne valg for en gangs skyld og slutt å syte. Og det skal mye til at det drives heksejakt på majoriteten.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #10 Skrevet 25. mars 2014 Snakk om å snu oppned på det hele. Ingen som ammer som hetses (med unntak av de som ammer 3-4-åringer). Amm av hjertens lyst, men akkurat som du påpeker fordeler med amming, så må det være rom for å påpeke fordelene med mme. Hilsen en som har ammet sine barn, men også vet hvor jævlig det ernår man ikke får det til. Anonymous poster hash: 2bf0a...434
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå