Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 Kjenner at en skikkelig halsvondt er på tur.... Noe som kan stoppe det? Anonymous poster hash: 20233...dcf
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 Hjelp meg da snille damer.... Anonymous poster hash: 20233...dcf
Julie (: Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 Varm melk med honning er alltids godt. Hatt skikkelig halsbetennelse tre ganger i løpet av et år, er dessverre bare penicillinen som løser problemet her... God bedring!
Frk B. Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 CuraMed. Lindrer host og hals. Den med timian, ingefær, mentol og honing. Den smaker litt rart til man har vendt seg til smaken. Jeg syns det er den eneste halstabletten som hjelper.
Optatium Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 En skje honning nå, og en før du legger deg. Så en imorgen tidlig, og et par tre utover dagen. God bedring :-)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 Takk for tips. Honning og curamed er tatt :-) Hi Anonymous poster hash: 20233...dcf
Von Hertelhofen Skrevet 25. mars 2014 #7 Skrevet 25. mars 2014 Min prosedyre når jeg kjenner det er ting på gang: 1g C vitamin 1 tbl D vitamin Høyeste dose solhatt Jeg har ennå ikke vært syk i år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå