Gå til innhold

Begynnende halsvondt.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner at en skikkelig halsvondt er på tur.... Noe som kan stoppe det?

 

Anonymous poster hash: 20233...dcf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelp meg da snille damer....

 

Anonymous poster hash: 20233...dcf

Skrevet

Varm melk med honning er alltids godt. Hatt skikkelig halsbetennelse tre ganger i løpet av et år, er dessverre bare penicillinen som løser problemet her... God bedring!

Skrevet

CuraMed. Lindrer host og hals. Den med timian, ingefær, mentol og honing. Den smaker litt rart til man har vendt seg til smaken. Jeg syns det er den eneste halstabletten som hjelper. :)

Skrevet

En skje honning nå, og en før du legger deg. Så en imorgen tidlig, og et par tre utover dagen. God bedring :-)

Skrevet

Takk for tips. Honning og curamed er tatt :-)

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 20233...dcf

Skrevet

Min prosedyre når jeg kjenner det er ting på gang:

1g C vitamin

1 tbl D vitamin

Høyeste dose solhatt

 

Jeg har ennå ikke vært syk i år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...