Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 Jeg prøver å bli tatt seriøst her inne, men får bare negative tilbakemeldinger på trådene mine.  Hva gjør jeg galt?  Jeg har ikke så mange venner (ingen egentlig) så derfor har jeg kanskje litt vansker med å skjønne hvordan man skal oppføre seg. Noen som har tips til en som sliter med de sosiale kodene?  👼  Anonymous poster hash: 4dfda...e19
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 Det hjelper som regel å være hyggelig. Anonymous poster hash: 4012f...282
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 Følg litt med på hvordan andre oppfører seg og kanskje legg om stilen litt etter det  Anonymous poster hash: 77b49...228
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 Du kan starte med å droppe engelsmileyen og begynne å svare hyggelig så skal du se det blir bedre  Anonymous poster hash: 2743b...d3e
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 Haha, elsker når andre dib- damer låner engelen min 👼  Anonymous poster hash: 49d75...283
Ileus Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 Haha, elsker når andre dib- damer låner engelen min 👼  Anonymous poster hash: 49d75...283 Hadde du bare brukt et nick kunne du sluppet det. Hvem som helst kan jo hive på en engel etter det de har skrevet, men kan jo være at du har to eller flere profiler selv også sånn at du får forskjellig kode.
Ileus Skrevet 25. mars 2014 #7 Skrevet 25. mars 2014 Haha, elsker når andre dib- damer låner engelen min 👼  Anonymous poster hash: 49d75...283 Hadde du bare brukt et nick kunne du sluppet det. Hvem som helst kan jo hive på en engel etter det de har skrevet, men kan jo være at du har to eller flere profiler selv også sånn at du får forskjellig kode.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #8 Skrevet 25. mars 2014  Haha, elsker når andre dib- damer låner engelen min 👼  Anonymous poster hash: 49d75...283 Hadde du bare brukt et nick kunne du sluppet det. Hvem som helst kan jo hive på en engel etter det de har skrevet, men kan jo være at du har to eller flere profiler selv også sånn at du får forskjellig kode. Og hva vil flere profiler gi meg? Merkelig tanke... 👼  Anonymous poster hash: 49d75...283
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå