Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 Med smerter... Innser at jeg er helt alene Familien som svikter og uten særlig med venner Har vært i en boble med masse tilfeldig sex - virkelighetsflukt Nå er det stopp på det - mitt valg Flere som har det sånn? Hvordan komme igjennom det? Anonymous poster hash: c558c...a58
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 Herregud, mange tragiske skjebner ja!! 👼 Anonymous poster hash: f0fe9...947
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 Ja, er vanskelig Hi Anonymous poster hash: 0e017...632
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 Har det litt som deg. Nesten ikke noe familie, og er det noe så stiller de omtrent aldri opp. Venner har jeg og alt for lite av. Jeg har 2 barn jeg er helt alene med, faren ser de maks 4 ganger i året. Jeg har ikke så mye tilfeldig sex, men dater en del. Da jeg føler meg på evig jakt etter en kjæreste. Vil gjerne finne han jeg kan dele resten av livet med. Så har jeg noen som er der for meg. Men han er dessverre ikke så lett å finne. Tror du bare må bestemme deg for å slutte å ha tilfeldig sex. Tenke at du er mye mere verdt enn det. Ellers prøve å få seg flere venner. Vet at ikke noe av dette er lett. Men kanskje du kan søke etter nye venner her inne. Anonymous poster hash: 8a937...91c
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 Tusen takk for svar Ja, er derfor jeg har sluttet med sex med tilfeldige - gir meg ikke noe Men nå føler jeg meg myyye mer sårbar Og naken, pga fra nå av skal det være bassert på følelser Lykke til til deg og. Klemmer Anonymous poster hash: 0e017...632
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 Tusen takk. Masse lykke til, til deg og. Anonymous poster hash: 8a937...91c
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #7 Skrevet 25. mars 2014 Hvordan klarte du å bestemme deg for å ikke fortsette slik mer?? Jeg har det på akkurat samme måte og aner ikke hvordan jeg skal få orden på livet mitt:-( Anonymous poster hash: 9240f...714
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #8 Skrevet 26. mars 2014 Minus sex'n så kjenner jeg meg igjen. Familie... Usj.... Evig kapittel, sviktet og alene.., Hvor gammel er du? Hvor holder du til? Anonymous poster hash: 6eb1c...a8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå