Gå til innhold

Er ikke denne sykt dyr???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, men så er den jo på Frogner da. Beliggenheten har jo alt å si:-)

Anonymous poster hash: 2f630...897
Skrevet

Plassert i en av norges dyreste gater, men jo; syntes det er drøyt 😳

Skrevet

Men jeg syntes ikke den var så fin da. Var ikke noe "frognerpreg" over den. Ikke noe stukkatur eller bløtkake i taket:-) Jeg syntes de gamle bygårdene er det fineste jeg.

Skrevet

Men jeg syntes ikke den var så fin da. Var ikke noe "frognerpreg" over den. Ikke noe stukkatur eller bløtkake i taket:-) Jeg syntes de gamle bygårdene er det fineste jeg.

Bløtkake? Rose.... 👼

Anonymous poster hash: 281bf...6dc

Skrevet

Desverre ikke spesielt dyrt. Et raskt søk på finn i min by, som ligger laaaaangt unna Frogner, viser at det ikke er noe problem å finne leiligheter på samme størrelse og prisklasse her også.

Anonymous poster hash: 1a0bc...933

Skrevet

Da lurer jeg på hva min enebolig på 400 kvadrat i Stavanger er verdt... 5 min å gå til sentrum. Noen forslag?

Anonymous poster hash: c25a1...123

Skrevet

Bløtkake? Rose....

Jada, jeg vet selvfølgelig at det ikke heter bløtkake. Du skjønte jo hva jeg mente gjorde du ikke?

Skrevet

Leilighet med den beliggenheten, med GARASJEPLASS, så stor balkong, heis, peis, to bad OG et vaskerom er ikke spesielt dyrt nei.

Anonymous poster hash: 2dc37...d7e

Skrevet

Bløtkake? Rose....

Jada, jeg vet selvfølgelig at det ikke heter bløtkake. Du skjønte jo hva jeg mente gjorde du ikke?

Kan jo aldri være sikker. Kanskje du liker bløtkake i taket? 👼

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...