Gå til innhold

Er ikke denne sykt dyr???


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, men så er den jo på Frogner da. Beliggenheten har jo alt å si:-)



Anonymous poster hash: 2f630...897
Skrevet

Plassert i en av norges dyreste gater, men jo; syntes det er drøyt 😳

Skrevet

Men jeg syntes ikke den var så fin da. Var ikke noe "frognerpreg" over den. Ikke noe stukkatur eller bløtkake i taket:-) Jeg syntes de gamle bygårdene er det fineste jeg.



Anonymous poster hash: 2f630...897
Skrevet

 

Men jeg syntes ikke den var så fin da. Var ikke noe "frognerpreg" over den. Ikke noe stukkatur eller bløtkake i taket:-) Jeg syntes de gamle bygårdene er det fineste jeg.

 

Anonymous poster hash: 2f630...897

Bløtkake? Rose.... 👼

 

Anonymous poster hash: 281bf...6dc

Skrevet

Desverre ikke spesielt dyrt. Et raskt søk på finn i min by, som ligger laaaaangt unna Frogner, viser at det ikke er noe problem å finne leiligheter på samme størrelse og prisklasse her også.

 

Anonymous poster hash: 1a0bc...933

Skrevet

Da lurer jeg på hva min enebolig på 400 kvadrat i Stavanger er verdt... 5 min å gå til sentrum. Noen forslag?

 

Anonymous poster hash: c25a1...123

Skrevet

 

Men jeg syntes ikke den var så fin da. Var ikke noe "frognerpreg" over den. Ikke noe stukkatur eller bløtkake i taket:-) Jeg syntes de gamle bygårdene er det fineste jeg.

 

Anonymous poster hash: 2f630...897

Bløtkake? Rose....

 

Anonymous poster hash: 281bf...6dc

 

 

Jada, jeg vet selvfølgelig at det ikke heter bløtkake. Du skjønte jo hva jeg mente gjorde du ikke?

 

Anonymous poster hash: 2f630...897

Skrevet

Leilighet med den beliggenheten, med GARASJEPLASS, så stor balkong, heis, peis, to bad OG et vaskerom er ikke spesielt dyrt nei.

 

Anonymous poster hash: 2dc37...d7e

Skrevet

 

 

 

Men jeg syntes ikke den var så fin da. Var ikke noe "frognerpreg" over den. Ikke noe stukkatur eller bløtkake i taket:-) Jeg syntes de gamle bygårdene er det fineste jeg.

 

Anonymous poster hash: 2f630...897

Bløtkake? Rose....

 

Anonymous poster hash: 281bf...6dc

Jada, jeg vet selvfølgelig at det ikke heter bløtkake. Du skjønte jo hva jeg mente gjorde du ikke?

 

Anonymous poster hash: 2f630...897

Kan jo aldri være sikker. Kanskje du liker bløtkake i taket? 👼

 

Anonymous poster hash: 281bf...6dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...