Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 For 100 kvadrat! http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=47378719&ref=stream&trel=ad Anonymous poster hash: c25a1...123
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 Jo, men så er den jo på Frogner da. Beliggenheten har jo alt å si:-) Anonymous poster hash: 2f630...897
Light of my life Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 Plassert i en av norges dyreste gater, men jo; syntes det er drøyt 😳
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 Men jeg syntes ikke den var så fin da. Var ikke noe "frognerpreg" over den. Ikke noe stukkatur eller bløtkake i taket:-) Jeg syntes de gamle bygårdene er det fineste jeg. Anonymous poster hash: 2f630...897
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 Men jeg syntes ikke den var så fin da. Var ikke noe "frognerpreg" over den. Ikke noe stukkatur eller bløtkake i taket:-) Jeg syntes de gamle bygårdene er det fineste jeg. Anonymous poster hash: 2f630...897 Bløtkake? Rose.... 👼 Anonymous poster hash: 281bf...6dc
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 Desverre ikke spesielt dyrt. Et raskt søk på finn i min by, som ligger laaaaangt unna Frogner, viser at det ikke er noe problem å finne leiligheter på samme størrelse og prisklasse her også. Anonymous poster hash: 1a0bc...933
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #7 Skrevet 25. mars 2014 Da lurer jeg på hva min enebolig på 400 kvadrat i Stavanger er verdt... 5 min å gå til sentrum. Noen forslag? Anonymous poster hash: c25a1...123
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #8 Skrevet 25. mars 2014 Men jeg syntes ikke den var så fin da. Var ikke noe "frognerpreg" over den. Ikke noe stukkatur eller bløtkake i taket:-) Jeg syntes de gamle bygårdene er det fineste jeg. Anonymous poster hash: 2f630...897 Bløtkake? Rose.... Anonymous poster hash: 281bf...6dc Jada, jeg vet selvfølgelig at det ikke heter bløtkake. Du skjønte jo hva jeg mente gjorde du ikke? Anonymous poster hash: 2f630...897
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #9 Skrevet 25. mars 2014 Leilighet med den beliggenheten, med GARASJEPLASS, så stor balkong, heis, peis, to bad OG et vaskerom er ikke spesielt dyrt nei. Anonymous poster hash: 2dc37...d7e
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #10 Skrevet 25. mars 2014 Men jeg syntes ikke den var så fin da. Var ikke noe "frognerpreg" over den. Ikke noe stukkatur eller bløtkake i taket:-) Jeg syntes de gamle bygårdene er det fineste jeg. Anonymous poster hash: 2f630...897 Bløtkake? Rose.... Anonymous poster hash: 281bf...6dc Jada, jeg vet selvfølgelig at det ikke heter bløtkake. Du skjønte jo hva jeg mente gjorde du ikke? Anonymous poster hash: 2f630...897 Kan jo aldri være sikker. Kanskje du liker bløtkake i taket? 👼 Anonymous poster hash: 281bf...6dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå