Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 dere har fått server på "jentekveld"? En vond posefiskesuppe med fiskepuddingbiter er "høydaren" her.... Anonymous poster hash: 557d2...0b7
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 Dole ferdig salatblanding uten noen form for tilbehør. Skal sies at det kun var meg og en venninne. Jeg hadde med et par flasker vin og stod å måtte da hun fylte salatbollen og "middagen" var ferdig. Ja, hun hadde invitert på middag. Anonymous poster hash: c36ce...e5b
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 bare fått nydelig mat på jentekveld jeg Anonymous poster hash: 97c3d...aa2
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 Alltid fornøyd etter jentekveld jeg! 👼 Anonymous poster hash: d3977...1c9
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 French fries og det var det.... Anonymous poster hash: 12ad7...8d8
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #7 Skrevet 25. mars 2014 Vann. Anonymous poster hash: 5764a...a46
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #9 Skrevet 25. mars 2014 Alltid fornøyd etter jentekveld jeg! 👼 Anonymous poster hash: d3977...1c9 Særlig at du er på jentekvelder! Er nok når du steller istand til fsntasivennene dine det. Da er det nok hæla i taket og gourmetmat tenker jeg Anonymous poster hash: 334fc...24e
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #10 Skrevet 25. mars 2014 En kjempe-pannekake i langpanne fylt med kjøttdeig, paprika, pizzasaus og div. Den kombinasjonen 😳 Anonymous poster hash: 25867...58e
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #11 Skrevet 25. mars 2014 Bortimot ingenting. Dvs. vertinnen hadde laget spagetti og kjøttsaus, blandet i en bolle, som ble sendt rundt bordet. Da halve gjengen hadde forsynt seg med helt alminnelige porsjoner, så var det tomt, og vi ropte til henne på kjøkkenet at det trengtes påfyll. Det viste seg at det hun hadde sendt ut var alt som var, bortsett fra den porsjonen hun hadde holdt av til seg selv på kjøkkenet. De som hadde fått mat begynte å legge over mat fra sine tallerkener til de av oss som ikke hadde fått, og det ble litt pinlig, i grunnen. Vertinnen burde kanskje ha tenkt seg at en halv pakke spagetti og en halv pakke kjøttdeig ikke ville holde til 9 damer... Anonymous poster hash: 4026a...01d
overlord Skrevet 25. mars 2014 #12 Skrevet 25. mars 2014 Tykk pizzabunn med ferdigsaus, kjøttdeig og ost. Ikke krise i forhold til noen av dere andre, men ikke akkurat godt.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #13 Skrevet 25. mars 2014 fikk servert ål en gang. det var mindre godt. ikke engang hun som serverte like maten hu hadde bestilt. Anonymous poster hash: 3fa5f...705
Honningmelon Skrevet 25. mars 2014 #14 Skrevet 25. mars 2014 Jeg har heldigvis heller aldri fått noe dom ikke er godt.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #15 Skrevet 25. mars 2014 Fiskekaker i biter, sammen med masse spaghetti innsauset i ketchup. Noen verre? Anonymous poster hash: b71b0...9da
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #16 Skrevet 25. mars 2014 Hva er "jentekveld"? Er det egentlig en guttekveld? Anonymous poster hash: eaf4d...15f
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #17 Skrevet 25. mars 2014 Jeg fikk det jeg likte, men ikke før de andre var ferdig med å spise. Hun hadde laget et skalldyrfat og visste jeg ikke likte det som ble servert. Når vi satt oss til bords setter hun fatet på bordet og sier: Du skal få kylling. Den står i ovnen. Så når alle de andre var ferdig med å spise reiser hun seg og går ut å henter min kylling. Haha Anonymous poster hash: da8ba...1f8
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #18 Skrevet 25. mars 2014 Bortimot ingenting. Dvs. vertinnen hadde laget spagetti og kjøttsaus, blandet i en bolle, som ble sendt rundt bordet. Da halve gjengen hadde forsynt seg med helt alminnelige porsjoner, så var det tomt, og vi ropte til henne på kjøkkenet at det trengtes påfyll. Det viste seg at det hun hadde sendt ut var alt som var, bortsett fra den porsjonen hun hadde holdt av til seg selv på kjøkkenet. De som hadde fått mat begynte å legge over mat fra sine tallerkener til de av oss som ikke hadde fått, og det ble litt pinlig, i grunnen. Vertinnen burde kanskje ha tenkt seg at en halv pakke spagetti og en halv pakke kjøttdeig ikke ville holde til 9 damer... Anonymous poster hash: 4026a...01d Huff, kjente jeg ble flau på vegne av vertinnen :S Anonymous poster hash: 1d3f7...3b4
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #19 Skrevet 25. mars 2014 Er jentekveld også der man bare var to? Ble nemlig invitert til ei venninne for litt vin og skravling. Jeg kjøpte med vin, hun skulle stå for maten. Vi åpnet vinen og hadde det koselig, men etterhvert ble jeg veldig, veldig sulten. Hintet litt om mat, hvorpå hun sier "Ja, jeg kjøpte noen nydelige rekebaguetter med tilbehør som jeg skal spise etter du har dratt". Haha Anonymous poster hash: 1d3f7...3b4
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #20 Skrevet 25. mars 2014 En bekjent bruker ikke olje eller liknende å steke. Hun steker og koker all mat til den faller fra hverandre eller blir som viskelær. Da hun skulle steke blekksprutringer ble all deigen igjen i pannen. Ved siden av serverte hun wok-grønnsaker fra frysedisken som var stekt til mos og mangochutney blandet ut i rømme. Vi spiste altså noe som minnet om viskelær med grønnsaksmos og chutney/rømmeblanding. Ingen højdare Anonymous poster hash: f0e04...c26
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #21 Skrevet 25. mars 2014 så lenge det er sprit... Anonymous poster hash: 4c13c...5c9
Voilà Skrevet 25. mars 2014 #22 Skrevet 25. mars 2014 Ingenting! Jeg pleier ikke å være bitter eller noe når noen ikke serverer noe, men denne kvelden hadde vi fått beskjed om å komme sultne, for hun skulle lage noe godt. Da meg og de andre jentene kom, sa hun bare at hun var sååå sliten etter jobb, så hun hadde sovnet på sofaen, og ikke orket å lage noe mat da hun sto opp. Vi bestilte etter hvert pizza, men jeg har cøliaki, og den lokale pizzarestauranten hadde ikke glutenfri bunn...
Tre sjarmtroll Skrevet 25. mars 2014 #23 Skrevet 25. mars 2014 Må dessverre innrømme at det er jeg som står for den verste maten servert i syforeninga mi. Er over gjennomsnittet interessert i å lage mat og tror jeg egentlig lager mye velsmakende, men den gangen feilet jeg en god del... Skulle lage innbakt kyllingfilet med mozarella og serano-skinke i 'porsjonspakker'. Da 'pakkene' skulle stå til etterheving skulle jeg bare, bare og plutselig var tiden gått i fra meg. De hadde poffet sammen og var misformede delux og da de var stekt og skulle spises smakte de bare gjær...de andre klaget ikke, men alt brødet lå igjen hos alle. Men superkoselig kveld ble det uansett! Hører med til historien at jeg aldri har laget det igjen, smakte så ekkelt at det bare frister ikke:-)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #24 Skrevet 25. mars 2014 Ingenting! Jeg pleier ikke å være bitter eller noe når noen ikke serverer noe, men denne kvelden hadde vi fått beskjed om å komme sultne, for hun skulle lage noe godt. Da meg og de andre jentene kom, sa hun bare at hun var sååå sliten etter jobb, så hun hadde sovnet på sofaen, og ikke orket å lage noe mat da hun sto opp. Vi bestilte etter hvert pizza, men jeg har cøliaki, og den lokale pizzarestauranten hadde ikke glutenfri bunn... Huff Anonymous poster hash: 1d3f7...3b4
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #25 Skrevet 25. mars 2014 Må dessverre innrømme at det er jeg som står for den verste maten servert i syforeninga mi. Er over gjennomsnittet interessert i å lage mat og tror jeg egentlig lager mye velsmakende, men den gangen feilet jeg en god del... Skulle lage innbakt kyllingfilet med mozarella og serano-skinke i 'porsjonspakker'. Da 'pakkene' skulle stå til etterheving skulle jeg bare, bare og plutselig var tiden gått i fra meg. De hadde poffet sammen og var misformede delux og da de var stekt og skulle spises smakte de bare gjær...de andre klaget ikke, men alt brødet lå igjen hos alle. Men superkoselig kveld ble det uansett! Hører med til historien at jeg aldri har laget det igjen, smakte så ekkelt at det bare frister ikke:-) Men hos deg stod det jo ikke på innsatsen! Det er lov å bomme! Noe helt annet å åpne en pose bama-salat.. *trøstetrøste* Anonymous poster hash: 765af...7ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå