Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 Så deprimerende å tenke på Fikk oppsigelse i dag. Jobber på ett Mottak, og har mistet mange tilleggsplasser fra UDI. Dr.opperatør tok en avgjørelse og sa opp 3 av 7 ansatte. Hvordan blir min økonomi fremover nå? Har en liten gutt jeg må ta vare på Anonymous poster hash: ddaa1...a91
PRobert Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 Du må søke om dagpenger, og sette i gang med å søke nye jobber.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 Hva mer vil du egentlig høre? Du må søke jobber og søke om dagpenger. Anonymous poster hash: 48425...27f
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 Dagpengene er ca 66% av den lønnen du hadde før du fikk sparken, så du vil få en betydelig nedgang i inntekt ja. Ville begynt og forberede med på å kanskje måtte overleve en periode på lavere inntekt før du evt får ny jobb. Gå gjennom hele økonomien og spar inn der du kan, også søker du selvfølgelig aktivt på nye jobber fra i morgen. Lykke til! Mannen min ble arbeidsledig pga nedbemanning for et par år siden, men han fikk flere korte engasjementer gjennom vikarbyråene og kontaktet også bemanningsbyråene og fikk noen tilbud derfra. Det tok ikke så lang tid før han var i full jobb igjen altså... Anonymous poster hash: 4ee6e...73f
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 Dagpengene er ca 66% av den lønnen du hadde før du fikk sparken, så du vil få en betydelig nedgang i inntekt ja. Ville begynt og forberede med på å kanskje måtte overleve en periode på lavere inntekt før du evt får ny jobb. Gå gjennom hele økonomien og spar inn der du kan, også søker du selvfølgelig aktivt på nye jobber fra i morgen. Lykke til! Mannen min ble arbeidsledig pga nedbemanning for et par år siden, men han fikk flere korte engasjementer gjennom vikarbyråene og kontaktet også bemanningsbyråene og fikk noen tilbud derfra. Det tok ikke så lang tid før han var i full jobb igjen altså... Anonymous poster hash: 4ee6e...73f Tusen takk-godt å høre. Har snakket med NAV i dag og de mener de vil hjelpe så godt de kan med å få meg ut i arbeidslivet igjenn. Er utdannet førskolelærer og er 26 år. Regner vell med at jeg ikke kommer til å bli værende på NAV lenge. Men jeg burde vell spør arbeidsgiver om en attest? Har jobbet der i 3 år. Anonymous poster hash: ddaa1...a91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå