Gå til innhold

ibux, imigran og paracett hjelper ikke. jeg blir gal :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så hueværk :(

Anonymous poster hash: 113b9...fc2

Videoannonse
Annonse
Gjest Beatrix Potter
Skrevet (endret)

Vann, vann, vann, banan, banan, banan:)))) Sliter også med voldsomme smerter og migrene anfall, ingenting funker. Da funker som regel banan best på alt :)

Ikke at de spesifikk skrvier at banan kan dempe smerter, men er verdt å lese anyways; http://www.viralomania.com/fakta-om-bananer/

Endret av Zarandy
Skrevet

Få mannen til å massere deg skikkelig! Hjelper ofte her når smertestillende ikke har effekt. (og jeg har MYE hodepine pga sykdom)

Anonymous poster hash: 0c468...b0d
Skrevet

Hvis det er migrene du har, så vær klar over at ofte stopper magen opp under anfall og da virker ikke tabletter. Tablettene virker ikke før de kommer i tarmen. Prøv paracet stikkpiller el. Tror du nå får imigran som nesespray også, kan vare verdt et forsøk. 

Anonymous poster hash: ddf1c...ce1
Skrevet

Har så hueværk :(

Ved vedvarende hodepine burde du kanskje ta en tlf til legen?

Anonymous poster hash: 21374...eb2

Skrevet

Har vært hos lege. Ingen svar og få der. Fikk imigran for og se om drt ville hjelpe ved akutte anfall. Men ingenting hjelper. Hadde jeg hatt mann hjemme i ukene hadde det vært deilig. Men er alene nå og med to barn på 6 år i hus. Fred en timestid er umulig. Hvordan være en god pliktoppfyllende arbeidstaker når det er sånn? :( å ikke minst. Hvordan være en god nok mor når jeg bare har vondt. :/

Skrevet

Uff, høres ikke så greit ut :/ Ville bestilt en time hos osteopat, kiropraktor eller massasjeterapeut. Kan være noen låsninger el som fører til hodepinen. Verdt et forsøk i alle fall. Får håpe du blir bedre snart.

Anonymous poster hash: 0c468...b0d
Skrevet

Banan hørtes litt merkelig ut, har alltid hørt og opplevd banan som migrenetrigger jeg, den litt overmodne iallfall

Anonymous poster hash: a69ee...7fc
Skrevet

Det finnes flere typer migrenemedisin du kan prøve. Du kan også prøve Dispril, dvs smertestillende som inneholder acetylsalisylsyre, det kan virke bedre mot migrene enn paracet og ibux. Ellers er det med nesespray vs tabletter et godt tips :)

Hvis du har mye migrene kan du også prøve betablokkere, men da må du til legen igjen. Lykke til! Migrene er fælt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...