Gå til innhold

Dere som jobber i barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags klær er et must?

Skal begynne som vikar snart og tenkte forberede meg litt.

Hva MÅ man ha av klær og sko? Og hva bruker dere som innesko?

Anonymous poster hash: 1b3fa...883

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klær som er behagelige å røre seg i, det blir en del løfting og bøying. sklær som du ikke er redd for flekker og søl på. Joggesko el crocs som innesko er best shnes jeg. Ta med deg et skift, du vet aldri om du får en sølekake eller et melkeglass i fanget.

Skrevet

Klær som er behagelige å røre seg i, det blir en del løfting og bøying. sklær som du ikke er redd for flekker og søl på. Joggesko el crocs som innesko er best shnes jeg. Ta med deg et skift, du vet aldri om du får en sølekake eller et melkeglass i fanget.

Tusen takk for svar :) innser at jeg må ha med meg ganske mye forskjellig hver dag da jeg sikkert blir sendt mye rundt

Anonymous poster hash: 1b3fa...883

Skrevet

Husk uteklær, regntøy, varme klær osv. Ikke alle bhg har lånetøy til vikarer, og jeg liker ikke å låne bort mitt private tøy til andre.

Anonymous poster hash: befe9...371

Skrevet

fore kjeledress

regntøy

støvler

Vintersko som tåler ekstrem kulde

innesko og fleecesett til å ha under frs regntøy.

lue

hansker

Anonymous poster hash: e25d1...096
Skrevet

Jeg tar alltid med klær etter vær.
På vinteren kler jeg på meg ullundertøy og bruker alltid turklær (joggebukse, softshellbukse ol) og kjeldress, lue og votter. Har alltid med lester og ett ekstra par votter.

Støvler, joggesko, tursko… Alt etter hva du liker å gå i. Vanntette sko er ihvertfall et must.
Bruk klær du ikke er redd for, går ikke en dag uten at du er fullklæsjet av makrell, leverpostei, melk, snørr og annet gørr :P
Og ytterklær etter vær.

Anonymous poster hash: 42e2b...b6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...