Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 Var ute med jobb i helga. Revy, mat og ut på byen. Veldig koselig. Jeg jobber i en bedrift med hovedsaklig menn. Har en kvinnelig kollega. Da vi skulle hjem, så snakker jeg og min kvinnelige kollega i drosjen om at det var så koselig, og så kjekt å bli kjent med våre medarbeidere på en annen måte. Så tilføyer hun at ****** var langt ifra så stille som hun trodde, og at han hadde sagt at hun var den beste av oss. ? Javel, det var vel egentlig mer enn hva jeg trengte vite. Men greit nok, jeg lo litt og sa at hun var jo ei flott dame så...Vi hadde endel å drikke og det var muligens ment som en spøk, men likevel så syns jeg denne kommentaren ble litt rar. Hvordan hadde dere tolket det? Anonymous poster hash: d7813...c30
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 Hun var vel stolt og glad over et slikt kompliment da. Anonymous poster hash: 3415b...bc4
LeTwinsA Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 Synes jeg har lest akkurat dette hovedinnlegget før her inne....
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 Synes jeg har lest akkurat dette hovedinnlegget før her inne.... Enig. Dette leste jeg og for et par måneder siden.. Pussig. Anonymous poster hash: 68f8b...45a
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 Dette har vi lest om før her inne. Akkuratt som vi alltid leser om tråder som inneholder rus, barnevern, jarle, sinte menn, voldelige menn... Anonymous poster hash: 661ee...03b
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 Rart dette kom opp igjenn .... Anonymous poster hash: 8e31e...096
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå