Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 Har hatt strålinger på innsiden av lårene de siste dagene + stikninger i livmor så lurer på om hodet har festet seg her til neste kontroll, og hva hvis ikke om vannet pltselig går? Da må man ringe føden med en gang? Er 37+1.. Anonymous poster hash: 8b4d9...232
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 Hodet festet seg ikke på noen av mine. Det er veldig vanlig at hodet fester seg sent eller aldri med nr. 2.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 Ja det festet seg også med nr.2, men senere enn med første. Var vel ca. 2 uker før termin(husker ikke helt) Anonymous poster hash: d6b49...773
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 Her festet hodet seg før jul, var til kontroll lille julaften og legen sa at ungen var skrudd godt ned i bekkenet, hodet var festet og fødselen kunne starte når som helst. Jeg vagget rundt med følelsen av å ha en fotball mellom bena, han lå så lavt og det var skikkelig ubehagelig... Jeg fødte 16. januar! Ble noen lange uker med venting ja... Anonymous poster hash: d40a3...def
Vil Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 Nope. Jeg er 39+2, og hodet har ikke festet seg enda. Jordmor sa på kontroll i går at det nok må rier til før hodet fester seg denne gangen.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #7 Skrevet 25. mars 2014 Festet seg 3 uker før termin. Satt i sofaen en kveld og fikk voldsomt med nedpress. Satt bare å vred og ynket meg, mannen min trodde det var fødsel på gang. Varte et par minutter. Neste morgen var magen sunket og på kontroll et par dager senere ble hodet konstantert festet. På senere kontroller lå babyen godt nedi bekkenet og når fødselen startet 3 dager før termin gikk den veldig raskt. Med nr 1 festet ikke hodet seg før ved termin. Anonymous poster hash: b70f5...23b
Husbygger Skrevet 25. mars 2014 #8 Skrevet 25. mars 2014 Nr. 2 ble født i uke 36 + 6, fødselen startet med at vannet gikk. Når jeg kom inn på sykehuset og de oppdaget at hodet ikke var festet så fikk jeg ikke gå itav senga. De hadde planer om å løfte meg fra undersøkelses benken og opp i senga, fikk til slutt kranglet meg til at jeg kunne gå de to skrittene opp i senga og at jeg bare var nødt til å få gå på do. Fikk lov til det, men de måtte sjekke hjertelyden hver gang jeg hadde vært på do. Når jeg hadde 8 cm åpning hadde hodet festet seg, og jeg "spratt" utav senga. Varte vel ca 5 minutter før jeg måtte presse og ble kommandert til sengs igjen!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #9 Skrevet 25. mars 2014 Ingen av mine hadde hode festet på siste kontroll. Begge kom før termin g begge fødslene var kjappe og ukompliserte. Anonymous poster hash: b8217...b38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå