Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 Arver så mye klær. Jeg har ikke kjøpt klær til syvåringen på årevis! Har så lyst til å handle til han jeg også, men føler det blir litt bortkasta! Klærne vi arver er fine, men ikke klær jeg selv ville kjøpt. Anonymous poster hash: 39c31...db8
☆☆☆ Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 Definitivt luksusproblem, ja. Har du lyst til å kjøpe så gjer du det. Personlig hadde eg brukt pengane på noko anna.
DaenerysStorm Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 Da gjør du sånn som jeg gjorde: Sier STOPP!!! Får unge nå i mai og har arvet noe, men sagt klart ifra at ser jeg et plagg jeg liker kjøper jeg det og lar være å bruke noe av det gamle. Gidder ikke å kle ungen min i klær jeg ikke liker bare fordi det er gratis...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 Hvis dette er et "problem" for deg så kan du vel bare be de du arver av å gi klærne til noen som har større behov for dem enn deg og ditt barn? Sett i lys av hvor mange som sliter for å få endene til å møtes, syns jeg faktisk det vil være det rette å gjøre! Anonymous poster hash: 22e8b...0c5
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 Jeg arver litt, men kjøper også endel jeg liker selv. feks juleklær, bursdagsklær. hverdagsklær derimot bruker jeg vis det er behagelig for barnet og ok utseende, om jeg ikke liker det - gir jeg det videre eller til Frelsesarmeen Problem solved. Anonymous poster hash: 9f061...40d
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 Jeg plukker ut det vi vil ha fra arveklærne og gir resten videre til uff. Anonymous poster hash: a372b...0f2
sug lut Skrevet 25. mars 2014 #7 Skrevet 25. mars 2014 Null problem - om du vil handle selv så videreformidler du bare det av arvetøyet du ikke trenger til noen andre. Da kan du gå gjennom alt selv og beholde det fineste/mest praktiske, mens du samtidig både gleder den som får gi til deg og noen andre som trenger det.
Englenemine Skrevet 25. mars 2014 #8 Skrevet 25. mars 2014 Enig med Sug Lut. Gjør sånn selv, bruker de jeg og barna liker og gir videre til andre som trenger resten. Sikkert gitt bort 7 søpplesekker med klær siste par årene. Er jo vinn/ vinn for alle. Kjempe takknemlig for å arve men bruker ikke ting som er noe jeg ikke liker. Er f eks ikke fan av kun svart, grått og mørkeblått bare fordi det skal kles på en gutt på 5. Putt dødningehode eller kun påskriften 68 eller annet tall på og det er ikke min greie , eller guttens. Men mange foretrekker guttete klær på gutt så ikke vanskelig gi disse videre
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #9 Skrevet 25. mars 2014 Skulle gjerne ønske jeg hadde DET problemet Her kommer alltid frykten når han vokser ut av ting,for da må jeg kjøpe nye klær for penger jeg ikke egentlig har :S Er ikke lett å være alenemamma å dessverre ingen å arve av Jeg ville nok bare bedt vedkommende om å gi klærene til noen andre istedenfor som gjerne trenger de mer enn deg,er nok mange av de dessverre. Anonymous poster hash: 3b92e...ba7
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #10 Skrevet 25. mars 2014 Hehe, samme "problem" her. Som de nevner over her: ta det du liker, gi vekk resten, og kos deg med å kjøpe noen fine plagg til barnet :-) Anonymous poster hash: 2cac2...f4e
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. mars 2014 #11 Skrevet 25. mars 2014 er jo bare å gi videre det du ikke vil bruke selv. Venninna mi og jeg har så enormt forskjellig smak når det gjelder klær, så når hennes unger arver klær hun ikke liker gir hun det til meg og mine unger Det jeg ikke liker av det, gir jeg igjen videre til noen andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå