Gå til innhold

Dorlig form ;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer såvidt å rydde huset.. Er så sliten og har utrolig vondt i bekken og skambenet.. Bekkenløsning deluxe.. Sover dårlig.. Max 5-6 timer i døgnet.. Klarer såvidt å handle og ta meg av barna.. Er i uke 30.. 10 uker igjen! ! Føler meg helt innvalid..

Blir tungpustet opp trapper.. vagger som en gås.. Trøtt og lei.. Er dette vanlig eller? :( Kan ikke huske å ha vært så sliten og nedfor noengang før.. Jeg er veldig rastløs som person. . Og er såå mye jeg * skulle gjort*

Gleder meg til å bli ferdig. . Blir misunnelig på gravide som sprader rundt i flotte klær.. Er super stellt.. Og ikke blir påvirket av graviditeten overhode.. Jeg har lyst å luke i hagen.. Vaske ned hus og heim.. Handle hagemøbler.. Møte venner.. Gå på jobb..

Altjeg klarer nå er å holde hodet over vann.. Orker såvidt lage middag.

Off.. Så mye klaging..

Noen andre som ikke strekker til??

Anonymous poster hash: 999a7...646

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DÅRLIG form muligens ?

Anonymous poster hash: b00a3...b65

Skrevet (endret)

Jeg er i uke 20 og har bekkensmerter så det holder ( går til fysioterapaut) halsbrann, uvel, hodepine, trøtt. Sover mer per døgn, ca 8-9 timer.

Her delegeres oppgaver bort til mann og barn de dagene jeg har det verst. Da lager mann eller sønn middag, de går opp og ned i vaskekjeller, rydder, støvsuger osv, mens jeg sitter i sofan og hekler til babyen ;-)

Endret av Ugl@ ruger...
Skrevet

Er i uke 29 og har det akkurat som deg. Rastløs, desperat etter å gjøre ting ogmed et bekken og en rygg som har streiket helt :-( Våkner av smerter fordi jegsnur meg på natta... Skikkelig pyton og som deg lengter jeg bare etter å bli ferdig!!!

Anonymous poster hash: 7f4e9...6a1

Skrevet

Dorlig? Virkelig?

Anonymous poster hash: d62ed...677

Skrevet

Hvorfor henger folk seg opp i skrivefeil?!

Så utrolig teit.. Noen ganger går det fort i svingene.. Folk forstår jo hva som står der...

Skrevet

Er dere sykemeldt? Fikk bare noen usle timer av min lege da jeg klaget på det samme så nå går jeg her enda å sliter...

Anonymous poster hash: 3e1bb...ce7

Skrevet

Er sykemeldt ut til permisjon jeg.. Ikke ønskelig. Men nødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...