Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest beef sister
Skrevet

Ja, nå får du shoppe! Til og med tema hage (og som alltid tema kunst og håndverk-lærer) .

Skrevet

Ja, nå får du shoppe! Til og med tema hage (og som alltid tema kunst og håndverk-lærer) .

Haha, jeg visste at dette var midt i din gate :D - men du vet, vi kunstoghåndverklærere (man kunne også kalle oss psykologspesialister, eller spesialpedagoger, eller kunstnere med fint atelier på Frysja) skal også kle på oss :)

Gjest beef sister
Skrevet

Haha, jeg visste at dette var midt i din gate :D - men du vet, vi kunstoghåndverklærere (man kunne også kalle oss psykologspesialister, eller spesialpedagoger, eller kunstnere med fint atelier på Frysja) skal også kle på oss :)

For ikke å glemme norsklektorer på +40. Men der er helt sant og jeg støtter deg, så det er bare å kjøpe så mye du vil hos Gudrun! Du fortjener minst 6 plagg. Du blir sikkert særlig fin i omslagskjolen. Den kommer til og med i mange farger.

Skrevet

Hvis jeg bare ikke hadde fått restskatt..... Jeg vil prøve kjole, jeg også! Kan du kan jeg!

Skrevet

Forfriskende! Jeg setter sko, selebukse og alt fra nyttehagen på ønskelista :D

Skrevet

Hvis jeg bare ikke hadde fått restskatt..... Jeg vil prøve kjole, jeg også! Kan du kan jeg!

Du kan få komme hit og prøve alle mine, jeg flyter på overskuddet fra julehandelen som jeg ikke har fått kle på meg før nå :)

Skrevet

Forelsket meg litt i Bad i kveldssol-kolleksjonen. Også så fine bikinier da. Nesten så jeg vurderer å dra på stranda i år.

• 4 uker senere...
Skrevet

Hmmmm... plutselig hadde jeg bestilt meg to kjoler til, var jo opptil mange prosents tilbud... og jeg trenger ikke noe annet nytt til sommeren innbiller jeg meg...

Skrevet

Hmmmm... plutselig hadde jeg bestilt meg to kjoler til, var jo opptil mange prosents tilbud... og jeg trenger ikke noe annet nytt til sommeren innbiller jeg meg..

Skal si du har kroner til overs!?! Mulig jeg tar en tur til bydn i neste uke, kun en liten stopover i en begravelse, men kanskje vi kunne tatt en hei på deg?

Skrevet

Hmmmm... plutselig hadde jeg bestilt meg to kjoler til, var jo opptil mange prosents tilbud... og jeg trenger ikke noe annet nytt til sommeren innbiller jeg meg..

Skal si du har kroner til overs!?! Mulig jeg tar en tur til bydn i neste uke, kun en liten stopover i en begravelse, men kanskje vi kunne tatt en hei på deg?

Jeg har ikke kroner til overs sånn egt, men jeg regna ut at en snau tusenlapp skal gå bra - det går jo nesten opp i opp med maten jeg har lyst på men ikke spiser denne uka samt vinen jeg ikke drikker og støvsugeren som er ødelagt men jeg heller sliter med litt til (har innkjøpsstopp på mat selv om det var tomt for alt jeg liker etter påske, siden jeg skal inn i syttendemaikjole - går i pulver, for har nemlig to hele bokser nutrilett stående fra januarforsettene, du vet, som sprakk da jeg fikk vondere arm og dårligere vær enn jeg takla, og som jeg ikke ellers velger å spise men som er betalt, hehe - her må det sterk lut til  - sterk lut skal fordrive deler av feit lut for jeg NEKTER å bli spurt om jeg er gravid på 17.mai).

Skrevet

JAAA til en hei på meg, vi ser hva vi får til - trist at det må en begravelse til..

Skrevet

JAAA til en hei på meg, vi ser hva vi får til - trist at det må en begravelse til..

Ja, men takknemlig for å være i min ende av begravelsen...  Dessuten tror jeg at jeg også må være like standhaftig som deg med pulveret. Bunaden kaller og jeg tror jeg har drukket på meg (påskevin) en kilo eller to i påsken. Erre muli?

Skrevet

Skikkelig godfølelse av disse klærne her altså.

Skummer innom innimellom bare for å konstatere at:

Nei, det er fortsatt lite klær der med båthals til damer som meg. Jeg er i praksis skulderløs og med langt ansikt ser jeg helt og holdent syk ut i v-hals/vid hals/veldig rundt hals. Det er forøvrig bekreftet at jeg ser syk ut av noen jeg stolte veldig på, nok til at jeg tok sjansen og kledde meg opp for i klær jeg vet jeg ikke kler for å bevise det.

Dette var syttendemaikjolen min fra i fjor:

http://www.birdsnest.com.au/brands/st-martins/29810-karisma-dress

Skrevet

Nei, det er fortsatt lite klær der med båthals til damer som meg. Jeg er i praksis skulderløs og med langt ansikt ser jeg helt og holdent syk ut i v-hals/vid hals/veldig rundt hals. Det er forøvrig bekreftet at jeg ser syk ut av noen jeg stolte veldig på, nok til at jeg tok sjansen og kledde meg opp for i klær jeg vet jeg ikke kler for å bevise det.

jeg hadde sett ut som michelinmannen i den kjolen der dessverre. La oss si, i all beskjedenhet, at jeg har en ganske fin og velproporsjonert kropp. Under de 20 kiloene med fett som gjør meg til michelin.

Skrevet

jeg hadde sett ut som michelinmannen i den kjolen der dessverre. La oss si, i all beskjedenhet, at jeg har en ganske fin og velproporsjonert kropp. Under de 20 kiloene med fett som gjør meg til michelin.

Vet du, jeg er skikkelig på grensa når det kommer til denne kjolen selv. Jeg kan ikke ha større kjole for da ser jeg enda større ut. Denne har nemlig noen kledelige legg foran som gjør at magen kamufleres litt. Det hjelper veldig med en bolero til også. Man illuderer liksom litt lengre bein og slankere midje. I år? Får ikke den på i år, må ty til pulvervarianter her også.

Skrevet

Pulver er bra når det er fint vær og man er aktiv :) og det sparer kjolepenger :)

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Likte også godt bikiniene, bare vente på skattepengene nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...