Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 Har tvillinger på 19 mnd som begge har feber og er skikkelig dårlige. De vil bare bæres og helst ligge oppå meg. Jeg klarer bare en om gangen, så en må gråte og vente på tur. I tillegg har vi et eldre barn som må følges og hentes i barnehage. Mannen skal i følge planen reise bort tre døgn fra i ettermiddag. Jeg kjenner at det ikke blir riktig. Jeg klarer meg alltid, men føler at syke små fortjener litt mer oppmerksomhet enn jeg kan gi alene. Anonymous poster hash: fec6f...0d2
♥Nemi♥ Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 Hadde nok ikke bedt ham bli hjemme. Men forstår deg godt! :-) Det er slitsomt med flere syke samtidig, men det er ikke lange tiden før det er over heldigvis! God bedring i heimen :-)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 Det kommer ann på hva han skal. Bryllup til god kamerat, begravelse eller viktig jobbutsikter bør han dra på. Kosetur bør du kunne forvente at han dropper. Anonymous poster hash: 54802...de5
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 Hadde bedt han bli hjemme .... Anonymous poster hash: 695ac...8e3
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 Hadde bedt ham om å bli hjemme hvis det var fyll og fanteri. Jobbreise hadde jeg latt ham dra på siden slike ting vanligvis er viktige.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 Tenker at det kommer Ann på hva mannen skal? Er det en viktig jobbreise hadde jeg nok ikke bedt han bli hjemme, men hvis det er fornøyelser synes jeg han Bør bli hjemme uten at du ber han om det egentlig. Jeg hadde i hvertfall ikke hatt dårlig samvittighet for å Be han bli hjemme. Sånn er det å ha barn, ikke alltid man får blitt med på det man planlegger. Anonymous poster hash: ecbe8...202
Sint naken biltyv Skrevet 25. mars 2014 #7 Skrevet 25. mars 2014 Det kommer ann på hva han skal. Bryllup til god kamerat, begravelse eller viktig jobbutsikter bør han dra på. Kosetur bør du kunne forvente at han dropper. Anonymous poster hash: 54802...de5 Enig:-)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #8 Skrevet 25. mars 2014 Takk for svar. Det er jobbreise og nå har han sagt at han blir hjemme. Ikke rettferdig for barna, sier han. Anonymous poster hash: fec6f...0d2
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #9 Skrevet 25. mars 2014 Hadde bedt han bli hjemme, han har rett på det. Anonymous poster hash: 8a0be...a9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå