Gå til innhold

Erfaring med britax babystol


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt britax babystol til lillegutt i magen. Har brukt maxi cosi til de to andre og vært veldig fornøyd, men måtte ha ny nå. Kjøpte britax fordi den ble best i test. Noen som har erfaringer på godt og vondt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det sist og kjøpt det igjen, kjempefornøyd! Enkel å regulere nakkestøtte og høyden på selene og hun satt veldig fint i setet.

Gjest cd0da
Skrevet

Kjempe fornøyd! Hadde babysetet da hun var baby og ville ikke valgt et annet. Har både Max way og multi tech nå og er like fornøyd :)

Skrevet

Helt grei, men litt slitsom sele. Har ikke erfaring med andre seter så det er mulig andre er dårligere.



Anonymous poster hash: 3ae67...b0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...