Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 Er det virkelig stor forskjell på om man tester med urin fra første dobesøk om morningen, og 2-3 besøk? Jeg testet på dobesøk nr 3 i dag, er 13 dpo, blendahvit test :-( Anonymous poster hash: 440b0...38f
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 Ja, det tror jeg nok... Men nå er jo og 13dpo veldig tidlig. Jeg fikk svaaaaak strek 9 dpo på morgenurin, og måtte til 14dpo på morgenurin før jeg virkelig så den uten å myse...
<3 2G <3 Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 Kommer helt an på hvor lenge det er siden sist du tisset og hvor mye du har drukket i mellomtiden. Minst 4 timer siden og ikke drikk masse.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 Jeg blir bare så frustrert (men selvfølgelig glad på deres vegne) når jeg leser om de som får positiv både 9-12 dpo :-( det vil jo jeg også!!!! Nei, nå får jeg bare bite tenna sammen, og vente til helgen igjen for og teste, så sant ikke tanta finner ut hun skal på besøk før den tid :-( Anonymous poster hash: 440b0...38f
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 Kommer helt an på hvor lenge det er siden sist du tisset og hvor mye du har drukket i mellomtiden. Minst 4 timer siden og ikke drikk masse.Oki, ikke rart den kan ha vært negativ i så tilfelle! Her gikk det 1 1/2 time fra dobesøk nr 1 til nr 3 (2 kopper kaffe innabords og et glass melk ;-) ) Anonymous poster hash: 440b0...38f
PrinsesseHengepupp Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 Så lenge urinen er konsentrert nok vil det kunne gi utslag. Har selv testet mer positivt på ettermiddag enn på morgen, men da har jeg drukket lite på dagen, vært i aktivitet og ikke gått på do i mellomtiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå