Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 Jeg må bare få sagt det: reklamen for Bygger'n er så drit irriterende! Makan til dustete kjerring. "Fagfolkene hos Bygger'n er bare sååååå velutstyrte! Næh, det vakke sånn ment da!" Blæh! Anonymous poster hash: e882f...bb1
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 Patriarkiet slår til igjen... Anonymous poster hash: fc5bc...366
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 Hva i all verden har patriarkiet med reklamen for Bygger'n å gjøre?? Anonymous poster hash: e882f...bb1
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 Hva i all verden har patriarkiet med reklamen for Bygger'n å gjøre?? Anonymous poster hash: e882f...bb1 Objektivisere kvinnen. Gjøre kvinnen dum, til noe seksuelt som er til for mannen. Anonymous poster hash: fc5bc...366
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 Hva i all verden har patriarkiet med reklamen for Bygger'n å gjøre??Anonymous poster hash: e882f...bb1 Objektivisere kvinnen. Gjøre kvinnen dum, til noe seksuelt som er til for mannen. Anonymous poster hash: fc5bc...366 Ja, men da er vi enige da. Jeg syns også reklamen er for dum. Jeg skjønner jo det jeg og, at dama er skuespiller, men karakteren hennes blir for teit. Og det er det som er irriterende. Hi Anonymous poster hash: e882f...bb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå