Gå til innhold

tips til parker i Danmark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke Legoland..

Skal helst være noe for barn i alle aldre..

Anonymous poster hash: 195aa...0c4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fårup sommerland.

Anonymous poster hash: 3eb8d...5c4

Skrevet

Djurs sommalanf, bon bon land

Anonymous poster hash: afea7...cee

Skrevet

En veldig rolig og rett og slett behagelig park er Tivoli Friheden i Århus. Vi var der i sommer, med en på 2, 9 og 12. Parken er ikke altfor stor (men likevel svær), omtrent ingen kø, ikke for høyt støynivå og attraksjoner for alle aldre. Vi har tidligere vært både i legoland, djurs og fårup, men må si at tivoli friheden er den absolutt mest behagelige, og for første gang som forelder nøt både jeg og mannen oppholdet :)

Skrevet

Djurs og Fårup! Bedre en legoland! :)

Anonymous poster hash: 48a2c...7e7

Skrevet

Vi likte BonBon-land veldig godt. En pris inn, alt innenfor er gratis. OG det var tillatt å ta med hunden :)

Anonymous poster hash: 4f013...baa
Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg synes Djurs var for stor, for dyr og for usentralt. Lang biltur nesten uansett hvor du bor i DK, parken var overfylt selv om den var diger.

Bonbonland likeså, skrekkelig sted. Vulgært gjort til kunstform.

Der er egentlig ikke noe som kommer opp mot Legoland, det sier jeg selvsagt med noen forbehold, for jeg har ikke vært i Fårup, og folk skryter veldig av det. Så det kan hende det er flott der!

Men hva med gode gamle Tivoli i København?  For de spesielt interesserte fins det også temaparker som Hjerl Hede, med middelaldertema.

Skrevet

Randers Regnskov er jo ikke fornøyelsespark, men dyrepark med dyr fra regnskogen. Virkelig flott sted!

Regnskoven.dk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...