Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 noen som har vært der med små barn?? Bra? Anonymous poster hash: d4237...519
Gulosten™ Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 Ja syns det var kjempekoselig En del små "karuseller" for de minste også.
GeeGee Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 Vi var der med små barn, men det var om sommeren. Det anbefaler jeg IKKE, det var så fullt av folk at det noen ganger var vanskelig å komme frem. Kjempelange køer til alle karusellene, men når vi først kom på var det jo kjekt. Mannen min hadde sånn ekspresspass for å gå forbi køene, men det var jo kø for dem som hadde det også! Anbefaler å dra godt utfor høysesongen.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 Vi var der i august i fjor og da var ikke ikke mye kø i alle fall. Vi hadde det kjempegøy, og det var masse jenta mi på 5 år kunne gjøre. Veldig positivt at det var gratis for ledsager på mange av barnekarusellene også Anonymous poster hash: 38fc1...eb6
Førstemann Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 Liseberg er toppen. De har tilbud også til de aller minste, så masse som passer for hele familien. Da vi hadde vognbarn hadde jeg med sykkellås til vognen slik at vi kunne kjøre alle sammen.
piranha Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 Vi har også vært der flere ganger med små barn, og det har vært kjempevellykket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå