Gå til innhold

BH og renslighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker sjelden BH men leser at damer sover med den og bruker samme flere døgn i strekk. Er ikke det skikkelig ekkelt? Skifter dere ikke andre klær heller?

Jeg er noe av det mest avslappende dere kan tanke dere i forhold til klesvask ol, men er det ikke normalt å bytte undertøy daglig?

Anonymous poster hash: a19dd...dc5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sover ikke med den.. men kan bruke en BH i mange dager før jeg vasker den.. men bytter som regel fra dag til dag, slik at jeg har flere 'brukte' BH'er i omløp (fordi jeg velger BH utfra hva slags overdel jeg har på meg den dagen..)

Anonymous poster hash: d53eb...40a
Skrevet

Sover kun med den nå mens jeg ammer, lekker noe forferdelig. Bytter morgen og kveld!

Anonymous poster hash: 9cc67...9b8

Skrevet

Så lenge man ikke svetter for mye er det da ikke noe problem å gå med den i 2-3 dager. Skifter du genser hver dag? Det er jo det samme.

Det er forskjell på en bh og en truse, trusa er inntil underlivet med utflod, mens kanskje, urin og andre bakterier. Føttene er også inne i klamme sko halve dagen, dermed er det greit å skifte sokker ofte. Men en bh er jo ikke under armene engang, så om man ikke er veldig fysisk aktv er det ikke noe problem. Trener man, har man jo en egen bh for det, og ja, den skifter jeg hver gang jeg har trent.

Anonymous poster hash: aebe9...79a
Skrevet

Søv ikkje med bh, handvaskar den om kvelden (ikkje kvar kveld nødvendigvis bortsett frå ved melkelekkasje) og let tørke over natta. Vaskar i maskin når eg bytar bh (har berre to ammebhar eg likar, så dei blir brukt ei veke før vask).

Skrevet

Hvis jeg har svettet og trent jo, men du blir jo ikke akuratt skitten på brystene som man gjør i trusa da. Undertøy/truse skifter man jo fordi man har utflod, urin og avføring fra underlivet. Puppene utsondrer ikke akkurat så mye skitt. Mange som går med samme bukse eller samme topp flere dager i strekk også, blir jo samme greia.

Dumt spørsmål.

Anonymous poster hash: 16a20...d7b
Skrevet

Hvis jeg har svettet og trent jo, men du blir jo ikke akuratt skitten på brystene som man gjør i trusa da. Undertøy/truse skifter man jo fordi man har utflod, urin og avføring fra underlivet. Puppene utsondrer ikke akkurat så mye skitt. Mange som går med samme bukse eller samme topp flere dager i strekk også, blir jo samme greia.Dumt spørsmål. Anonymous poster hash: 16a20...d7b

Så, BH regnes ikke som undertøy i denne sammenhengen?

Jeg blir altid svett eller klam under BH stroppenforran (hvis jeg bruker BH) jeg. Kansje det bare er meg.

Anonymous poster hash: a19dd...dc5

Skrevet

Jeg regner heller ikke BH som undertøy i denne sammenheng. Jeg kan gå med den flere dager i strekk, men truser og sokker skifter jeg hver dag. Jeg sover ikke i BH'en da, og svetter heller ikke nevneverdig i brystområdet. Ammer ikke heller, da. Jeg skifter den hvis jeg har trent.

Anonymous poster hash: dc91c...d81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...