sug lut Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 -Sol! - Luft! - Gartnerhallen i stua - kosmos, tagetes og kornblomster, og tre chilispirer - Sol! - Ikke vondt noe sted - Sol! - Kaffe i sola på balkongen -
sug lut Skrevet 25. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2014 Hva skulle det stå nederst? * nysgjerrig* Hehe, der skulle det stå glade unger helt til jeg innså at jeg ikke har sjekka glad-nivået til den ene og ikke ville jinxe dagen deres. Hvor er din elsk da? Elsk som mental øvelse - selv de minste ting teller, du har jo så fint motto i profilen din, jeg har totalt adoptert det og sier det til ungene til stadighet (indoktrinering er en foreldrejobb).
Bustetroll Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 Hva skulle det stå nederst? * nysgjerrig* Hehe, der skulle det stå glade unger helt til jeg innså at jeg ikke har sjekka glad-nivået til den ene og ikke ville jinxe dagen deres. Hvor er din elsk da? Elsk som mental øvelse - selv de minste ting teller, du har jo så fint motto i profilen din, jeg har totalt adoptert det og sier det til ungene til stadighet (indoktrinering er en foreldrejobb). Ok litt Elsk også da - Sol!! - Sol!! - Verdens beste datter som gjør så mye rart og søtt at hjertet mitt vokser for å få plass til all kjærligheten - Tatt initiativer! - Kjører tog! Det liker jeg. :-) - Får snart nye sko til vesla i posten. Litt mere hat 3 ting har blitt trukket fra kontoen min så jeg har bare 800 kr frem til mandag :-P. Men godt å ha kjøp/ salg på facebook! Allerde sikra meg et salg på mandag:-D. Kjære jeg må begynne å spare.. * slå seg selv i hodet* PS. Skjønt at du er blomsterdame. Kan jeg plante noen frø i den lille kanten utenfor døra mi? Blomsterbede som går langs siden av huset liksom. Eller er det for seint? :-o. Vil ha koselig bed til sommeren!
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 Elsk: - sol - pepsi max - masse tv opptak på DVRen - hjemme alene hele dagen - ingen planer annet enn tv før jeg skal hente barna
Anne-B. Skrevet 25. mars 2014 #7 Skrevet 25. mars 2014 -Sol -Lønn -Kan betale regninger, det er godt å få unna. -Liten spasertur inn til byen -Snart kontor. -Kor i kveld
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. mars 2014 #8 Skrevet 25. mars 2014 (endret) Elsk: Sol Superhappy snuppe som var på sirkus med mormor og morfar i går og ikke sovna før sent fordi hun hadde så mye å fortelle 700gram ned denne uka Sexybuksa passer Hat: Mini som våkna kl 4 Mensen fra helvete- blødd til og fra i 3 uker nå, og nå fosser det ut Burde ha vaska huset idag, men gidder ikke Endret 25. mars 2014 av LillaGorilla♥♥
*Miss Marple* Skrevet 25. mars 2014 #9 Skrevet 25. mars 2014 (endret) Elsk: -sol -fuglesang -dansende snupp -kaffe -rene vinduer -utsikter til en lang tur i nydelig vårvær Ikke-elsk: -dag som starter kl 5 -snupp som ikke er syk, men ikke helt frisk heller og dermed en håndfull for sin b-menneske-mamma. Endret 25. mars 2014 av *Miss Marple*
Bustetroll Skrevet 25. mars 2014 #10 Skrevet 25. mars 2014 Elsk: Sol Superhappy snuppe som var på sirkus med mormor og morfar i går og ikke sovna før sent fordi hun hadde så mye å fortelle 700gram ned denne uka Sexybuksa passer Hat: Mini som våkna kl 4 Mensen fra helvete- blødd til og fra i 3 uker nå, og nå fosser det ut Burde ha vaska huset idag, men gidder ikke så mye at du må vaske hele huset?! Det er mensen sin det :-P
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. mars 2014 #11 Skrevet 25. mars 2014 Elsk: Sol Superhappy snuppe som var på sirkus med mormor og morfar i går og ikke sovna før sent fordi hun hadde så mye å fortelle 700gram ned denne uka Sexybuksa passer Hat: Mini som våkna kl 4 Mensen fra helvete- blødd til og fra i 3 uker nå, og nå fosser det ut Burde ha vaska huset idag, men gidder ikke så mye at du må vaske hele huset?! Det er mensen sin det :-P Haha, heldigvis var det nå ikke så ille- æææsj.
Iiiiik Skrevet 25. mars 2014 #12 Skrevet 25. mars 2014 Det er mest hat her - jeg sover dårlig og spiser like dårlig - i går så vi pappa for siste gang, ufattelig at det var ham som lå der så kald - jeg er tom og trist Litt elsk - krokusen blomstrer - sola skinner
sug lut Skrevet 25. mars 2014 Forfatter #13 Skrevet 25. mars 2014 PS. Skjønt at du er blomsterdame. Kan jeg plante noen frø i den lille kanten utenfor døra mi? Blomsterbede som går langs siden av huset liksom. Eller er det for seint? :-o. Vil ha koselig bed til sommeren! Neida, det er heller for tidlig. Hvis du skal så direkte ute må du vente til jorda er varmet opp, dvs mai-juni. Og hvis du vil ha gratis frø så send meg en pm, jeg har myyyyyyyyye mer frø enn jeg trenger (min hage er bare en balkong, strengt tatt), tagetes, kornblomst, pyntekosmos i hvert fall (google og se om det er noe du liker). Alle de tre kan du også så inne nå så de får litt forsprang, sånn som jeg har gjort.
sug lut Skrevet 25. mars 2014 Forfatter #14 Skrevet 25. mars 2014 Det er mest hat her - jeg sover dårlig og spiser like dårlig - i går så vi pappa for siste gang, ufattelig at det var ham som lå der så kald - jeg er tom og trist Litt elsk - krokusen blomstrer - sola skinner Du har lov til å ha mest hat. Det er nesten vondere når det umiddelbare tapet, organisering av begravelse etc er over. Tenker på deg.
Bustetroll Skrevet 25. mars 2014 #15 Skrevet 25. mars 2014 PS. Skjønt at du er blomsterdame. Kan jeg plante noen frø i den lille kanten utenfor døra mi? Blomsterbede som går langs siden av huset liksom. Eller er det for seint? :-o. Vil ha koselig bed til sommeren! Neida, det er heller for tidlig. Hvis du skal så direkte ute må du vente til jorda er varmet opp, dvs mai-juni. Og hvis du vil ha gratis frø så send meg en pm, jeg har myyyyyyyyye mer frø enn jeg trenger (min hage er bare en balkong, strengt tatt), tagetes, kornblomst, pyntekosmos i hvert fall (google og se om det er noe du liker). Alle de tre kan du også så inne nå så de får litt forsprang, sånn som jeg har gjort. jeg bor i en stusselig kjeller uten annet enn et lite vindu . Tror ikke blomstrer har det godt der! :-P jeg kan fint vente jeg. Jeg vil bare ha finfin uteplass til sommeren :-D. Jeg tar gjerne imot frø jeg :-o. :-D
Bustetroll Skrevet 25. mars 2014 #16 Skrevet 25. mars 2014 Det er mest hat her - jeg sover dårlig og spiser like dårlig - i går så vi pappa for siste gang, ufattelig at det var ham som lå der så kald - jeg er tom og trist Litt elsk - krokusen blomstrer - sola skinner kondolerer :-(
Ziva Skrevet 25. mars 2014 #17 Skrevet 25. mars 2014 - Sol! - Sex! - Ncis på get-boksen, ikke bare Luten som sovner rett etter barne-tv. - Gubben har ikke hjemmekontor, det er elsk det!! - Rene vinduer. - Rent akvarium. - Glad unge og enda gladere gubbe - Ryddig gang og nytt teppe. Senere i dag blir det ute-pils og grilling.
Ziva Skrevet 25. mars 2014 #18 Skrevet 25. mars 2014 Det er mest hat her - jeg sover dårlig og spiser like dårlig - i går så vi pappa for siste gang, ufattelig at det var ham som lå der så kald - jeg er tom og trist Litt elsk - krokusen blomstrer - sola skinner Hat i vei, det er lov. Elske kan du gjøre når du har fått ut gruff og følelser som må ut. Klemmer på og tenker på deg.
Anne-B. Skrevet 25. mars 2014 #19 Skrevet 25. mars 2014 Det er mest hat her - jeg sover dårlig og spiser like dårlig - i går så vi pappa for siste gang, ufattelig at det var ham som lå der så kald - jeg er tom og trist Litt elsk - krokusen blomstrer - sola skinner Klem til deg.
Gjest beef sister Skrevet 25. mars 2014 #20 Skrevet 25. mars 2014 Det er mest hat her - jeg sover dårlig og spiser like dårlig - i går så vi pappa for siste gang, ufattelig at det var ham som lå der så kald - jeg er tom og trist Litt elsk - krokusen blomstrer - sola skinner Tenker på deg! Klem.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 25. mars 2014 #21 Skrevet 25. mars 2014 Det er mest hat her - jeg sover dårlig og spiser like dårlig - i går så vi pappa for siste gang, ufattelig at det var ham som lå der så kald - jeg er tom og trist Litt elsk - krokusen blomstrer - sola skinner Uff, det er tunge tider. Klem til deg.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 25. mars 2014 #22 Skrevet 25. mars 2014 Elsk: Sol og blå himmel Ellers har jeg en ganske likgyldig dag. Verken eller. Kanskje hue mitt bare slapper av litt.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 25. mars 2014 #23 Skrevet 25. mars 2014 Vel, legger til at jeg kjenner at jeg ikke stiller meg helt likegyldig til to forbanna svære munnsår som kom i kjølvannet av forkjølelsen forrige uke, men det går tross alt over.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. mars 2014 #24 Skrevet 25. mars 2014 Det er mest hat her - jeg sover dårlig og spiser like dårlig - i går så vi pappa for siste gang, ufattelig at det var ham som lå der så kald - jeg er tom og trist Litt elsk - krokusen blomstrer - sola skinner Klem <3
amandine Skrevet 25. mars 2014 #25 Skrevet 25. mars 2014 Iiiiik, - føler med deg. Elsk: Gårsdagens smygedag som har utviklet seg til en todagers sol(foreløpig), og kanskje enda flere soldager hvis værmeldingen har rett! Tur i skogen med mannen etter bhglevering og før jobb Årets første utelunsj i sola BLÅVEIS I HAGEN, endelig!! Hat: Dårlig rygg Unger med vondter Litt generell hat for verdens ondskap Har ubendig trang til å rydde og vaske, men ryggen sier nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå