Gå til innhold

Noen som ikke bruker bh her inne??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vondt? Greit? Hvor lenge har dere gått uten?

Anonymous poster hash: 70ea9...fb8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det skulle tatt seg ut :P Om man ska gå uten bh må man ha svært små pupper. Og det ser ofte ikke mye pent ut...

Anonymous poster hash: 6e917...ec4

Skrevet

Spurte jo ikke om det var pent eller ikke :P

Anonymous poster hash: 70ea9...fb8
Skrevet

Jeg går uten en gang iblant når jeg føler for det. Hender også at jeg glemmer å ta den på noen dager. Hehe. Både på jobb og hjemme. Hår forsåvidt store pupper også. Men går ikke uten på fast basis nei.

Anonymous poster hash: ef9dc...447

Skrevet

Jeg hadde veldig små pupper før jeg fikk barn og gikk uten bh ofte da, nå er puppene større og litt lavere nede og det er ikke så aktuelt å gå ut i verden uten bh, men hjemme går jeg ofte uten.

Det er behagelig å slippe bh innimellom.

Hvorfor skulle det være vondt?

Anonymous poster hash: 8ddc9...773

Skrevet

Går uten veldig ofte. Trenger ikke bh ;)

Herlig!

Skrevet

Jeg går som oftest uten. Har aldri brukt bh i hverdagen, heller ikke på trening, og nå er jeg godt over 40. Å gå med bh er ubehagelig.

Anonymous poster hash: 1b605...c3a

Skrevet

Nei har man kjøpt pupper har man plassert dem på et stabilt sted og trenger ikke brystholder. Silikonet holder de der... Hehe til deg som nå går uten. Før gikk du alltid med . Skulle ønske jeg og kunne gå uten men er ikke keen på nippler på utstilling. Mine står der de skal selv forsåvidt også for de er litt små.

Anonymous poster hash: 3c3b1...77c

Skrevet

Jeg synes det er skikkelig ufint med damer uten bh. På akkurat samme måte dom jeg synes det er ufint med menn i så trange bukser at du ser hele schlongen. Det ser billig og tacky ut.

Anonymous poster hash: d7a9d...bd5

Skrevet

Jeg går ofte uten. Null stress da jeg har verdens minste pupper. Plager meg overhodet ikke.

Anonymous poster hash: 3ae4d...591

Skrevet

Akkurat nå har jeg ikke på bh, men har alltid på når jeg skal ut av døra eller ha besøk. Tomme ammepupper egner seg ikke helt som frittgående. ;)

Skrevet

Jeg går aldri med verken bh eller truse hjemme. Det er det første som ryker når jeg kommer inn døren ;)

Anonymous poster hash: 46e45...8cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...